Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Volkswagen Passat po tuningu. Diesel o mocy 300 KM

(mm)
Volkswagen Passat / Fot. B&B
Volkswagen Passat / Fot. B&B
Ósma generacja Volkswagena Passata w odmainie Variant trafiła do warsztatu tunera B&B. Ile udało się wykrzesać z silnika 2.0 Bi-TDI?
Volkswagen Passat / Fot. B&B
Volkswagen Passat / Fot. B&B

Najmocniejsza odmiana auta z napędem czterech kół 4MOTION i silnikiem Bi-TDI o pojemności 2-litrów standardowo dostarcza 240 KM i 500 Nm przy 1750-2500 obr/min. Motor współpracuje z zautomatyzowaną skrzynią biegów DSG, a pojazd 0 do 100 km/h przyspiesza w 6,1 s i rozpędza się do 240 km/h. Tuner B&B uznał, że to za mało i moc można jeszcze zwiększyć.

Specjaliści oferują dwa pakiety dla podwójnie turbodoładowanego diesla. Pierwszy z nich podnosi parametry jednostki do 275 KM i 570 Nm, a koszt takiej modyfikacji to wydatek 1298 euro netto. Druga z oferowanych opcji pozwala osiągnąć 300 KM i 630 Nm. Auto od 0 do 100 km/h w takiej odmianie przyspiesza w 5,5 s, natomiast prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Koszt takiej zmiany to 3950 euro netto.

Auto posiada także niższe o 25 mm sportowe zawieszenie i mocniejszy układ hamulcowy.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty