Volvo. Dominacja w segmencie aut premium

(ip)
Fot. Volvo
Fot. Volvo
W tym roku marzec należał do Volvo, które osiągnęło poziom 1206 rejestracji i wyprzedziło pozostałych konkurentów z segmentu premium
Fot. Volvo
Fot. Volvo

W ubiegłym roku firma pobiła historyczny rekord sprzedając ponad pół miliona aut, z czego ponad 6800 pojazdów znalazło nabywców w Polsce. W tym roku Volvo na naszym rynku nie zwalnia tempa. W marcu Polacy zarejestrowali 1206 aut szwedzkiej marki.

Największym zainteresowaniem cieszył się model XC60, który od kilku lat jest najpopularniejszym modelem segmentu premium w Polsce. Dobrze sprzedawał się także najmniejszy model V40 i V40 Cross Country. Rośnie zainteresowanie również flagowym SUV-em XC90, od którego Volvo rozpoczęło kompleksową wymianę wszystkich swoich modeli.

Aby utrzymać zainteresowanie marką, Volvo w tym roku zaprezentuje kolejne nowości. Już za kilka tygodni na polskim rynku debiutuje zmodernizowany model V40 i V40 Cross Country, który otrzyma przednie reflektory z charakterystycznym motywem a la młot Thora. Zmieniono także atrapę chłodnicy i wprowadzono nowe wzory felg, poszerzono paletę kolorów nadwozia i dodano nowe wzory tapicerek. Przed wakacjami do polskich salonów trafi flagowa limuzyna S90, a w połowie wakacji – luksusowe kombi V90. Dla miłośników sportów motorowych Volvo przygotowało krótką serię sportowych modeli S60 Polestar i V60 Polestar z nowym silnikiem, którego moc podniesiono do 367 KM. Pod koniec roku w salonach debiutuje model V90 Cross Country, który zastąpi legendarny model XC70.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty