Volvo S60 T6 AWD. Pożegnalna seria

(mm/ip)
Na polski rynek trafi pożegnalna seria modelu S60 T6 AWD z trzylitrowym silnikiem benzynowym. Każde z aut tej limitowanej edycji będzie się wyróżniać jasnoniebieskim lakierem Rebel Blue oraz sportowym pakietem R-Design. Pod maską znalazł się silnik o mocy 304 KM, którą można podnieść za pomocą fabrycznego programu Polestar do 329 KM. Do Polski trafi 25 takich samochodów / Fot. Volvo
Na polski rynek trafi pożegnalna seria modelu S60 T6 AWD z trzylitrowym silnikiem benzynowym. Każde z aut tej limitowanej edycji będzie się wyróżniać jasnoniebieskim lakierem Rebel Blue oraz sportowym pakietem R-Design. Pod maską znalazł się silnik o mocy 304 KM, którą można podnieść za pomocą fabrycznego programu Polestar do 329 KM. Do Polski trafi 25 takich samochodów / Fot. Volvo
Na polski rynek trafi pożegnalna seria modelu S60 T6 AWD z trzylitrowym silnikiem benzynowym. Każde z aut tej limitowanej edycji będzie się wyróżniać jasnoniebieskim lakierem Rebel Blue oraz sportowym pakietem R-Design. Pod maską znalazł się silnik o mocy 304 KM, którą można podnieść za pomocą fabrycznego programu Polestar do 329 KM. Do Polski trafi 25 takich samochodów
Na polski rynek trafi pożegnalna seria modelu S60 T6 AWD z trzylitrowym silnikiem benzynowym. Każde z aut tej limitowanej edycji będzie się wyróżniać
Na polski rynek trafi pożegnalna seria modelu S60 T6 AWD z trzylitrowym silnikiem benzynowym. Każde z aut tej limitowanej edycji będzie się wyróżniać jasnoniebieskim lakierem Rebel Blue oraz sportowym pakietem R-Design. Pod maską znalazł się silnik o mocy 304 KM, którą można podnieść za pomocą fabrycznego programu Polestar do 329 KM. Do Polski trafi 25 takich samochodów / Fot. Volvo

W samochodzie zamontowano trzylitrową, rzędową, sześciocylindrową jednostkę benzynową o mocy 304 KM. Ten sam silnik posłużył do napędu limitowanej serii S60 Polestar o mocy 350 KM oraz do zbudowania prototypu S60 Polestar o mocy ponad 500 KM. W S60 T6 AWD zastosowano napęd na cztery koła i klasyczną, hydrokinetyczną skrzynię biegów. Istnieje oczywiście możliwość zmiany biegów za pomocą łopatek przy kierownicy. Sprint do 100 km/h ze startu zatrzymanego trwa zaledwie 5,9 s. Po wgraniu fabrycznego programu Polestar moc rośnie do 329 KM, a czas rozpędzania od 0-100 km/h skraca się do 5,7 s. Model S60 T6 AWD jest lubiany zwłaszcza w Szwecji, gdzie traktuje się go jako doskonałą bazę do znacznie mocniejszych projektów. Trzylitrowy silnik, wyposażony w pojedynczą turbosprężarkę, jest dynamiczny już od 1000 obr./min. Przyspieszaniu towarzyszy niezapomniany dźwięk, który nie jest wspomagany żadnymi urządzeniami elektronicznymi. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h.

Na polski rynek trafi pożegnalna seria modelu S60 T6 AWD z trzylitrowym silnikiem benzynowym. Każde z aut tej limitowanej edycji będzie się wyróżniać
Na polski rynek trafi pożegnalna seria modelu S60 T6 AWD z trzylitrowym silnikiem benzynowym. Każde z aut tej limitowanej edycji będzie się wyróżniać jasnoniebieskim lakierem Rebel Blue oraz sportowym pakietem R-Design. Pod maską znalazł się silnik o mocy 304 KM, którą można podnieść za pomocą fabrycznego programu Polestar do 329 KM. Do Polski trafi 25 takich samochodów / Fot. Volvo

Pożegnalna seria S60 T6 AWD będzie dostępna w kolorze Rebel Blue, który od lat jest znakiem rozpoznawczym sportowych samochodów Polestar. Do rąk polskich klientów trafi odmiana z pakietem sportowym R-Design w najwyższej wersji wyposażenia – Summum. Auto jest osadzone na 19-calowych, pięcioramiennych felgach Ixion i ma sportowy pakiet optyczny obejmujący m.in. inne zderzaki, spojlery, czy sportowe końcówki rur wydechowych. Sportowych akcentów nie zabrakło także we wnętrzu auta.  Tworzą je m.in. kubełkowe fotele pokryte skórą i nubukiem, sportowa kierownica, metalowe nakładki pedałów, czarna podsufitka oraz mnóstwo sportowych dekorów, przeszyć i innych dodatków.

Każdy z samochodów będzie wyposażony m.in. w klimatyzację automatyczną, skrętne reflektory biksenonowe, podgrzewane siedzenia i szybę czołową, radio z Bluetooth z systemem nagłośnieniowym High Performance, nawigację, kamerę cofania oraz czujniki parkowania z przodu i z tyłu. O bezpieczeństwo zadbają systemy monitorowania martwego pola, tempomat adaptacyjny oraz systemy ostrzegające przed kolizją i niezamierzonym opuszczeniem pasa ruchu.

Tak skonfigurowane auto kosztuje 254 800 zł, jednak Volvo Car Poland przygotowało specjalną, atrakcyjną ofertę dotycząca tego modelu. Z jej szczegółami można zapoznać się u dealerów. To ostatnia szansa aby kupić Volvo S60 w tej specyfikacji z trzylitrowym silnikiem.

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty