Zastosowanie dachu z karbonu ma pozwolić na redukcję wagi Golfa o ok. 8-9 kg. Dodatkowo, przyczyni się również do obniżenia środka ciężkości pojazdu. Jak powiedział szef działu badań i rozwoju VW, Ulrich Hackenberg, obecnie najtrudniejszym zadaniem jest stworzeniem wodoodpornych i trwałych połączeń włókna węglowego z resztą nadwozia, a także przednią szybą auta.
Niestety, Volkswagen nie podał żadnych dodatkowych informacji na temat tego dodatku. Wiadomo jedynie, że będzie ona dostępna wyłącznie dla najmocniejszych odmian kompaktowego modelu, czyli GTI oraz R.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?