Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

W salonach Opla ruszyła wyprzedaż modeli z rocznika 2014

(ip)
Opel Astra / Fot. Opel
Opel Astra / Fot. Opel
Koniec roku jest tradycyjnie okresem przedświątecznych zakupów i polowania na okazje. W tym czasie nabywcy szczególnie czekają na wyprzedaże samochodów z mijającego roku produkcji. Właśnie z myślą o tego typu klientach firma Opel przygotowała w ramach kampanii „Wyprzedaż nie do podrobienia” specjalne oferty na swoje modele.
Opel Astra / Fot. Opel
Opel Astra / Fot. Opel

Wybrane auta, w zależności od modelu, są dostępne w cenach nawet do 20 000 zł niższych niż oferta cennikowa. Wśród wyprzedażowych okazji znajdziemy m.in. miejską Corsę z silnikiem 1.2 o mocy 85 KM, klimatyzacją i fabryczną instalacją LPG z upustem o wartości 7 500 zł. Wybierając kolejny bestseller Opla zaoszczędzimy jeszcze więcej – Astrę z silnikiem 1.4 o mocy 140 KM i fabryczną instalacją LPG można teraz kupić o 12 000 zł taniej. Natomiast różne warianty silnikowe Astry w wersji Active to cena niższa o 9 000 zł. Pozostałe modele są dostępne w równie atrakcyjnych ofertach.

„Corsa, Mokka i Meriva to liderzy swoich segmentów wśród klientów indywidualnych. Cieszymy się, że to właśnie ci klienci darzą nas największym zaufaniem.” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland.

Modele Opla, kupowane przez klientów indywidualnych, zdominowały w tym roku wiele popularnych segmentów rynku. Jeden z bestsellerów Opla – miejska Corsa, ze sprzedażą 3 590 sztuk od stycznia do października 2014, zajęła pierwsze miejsce w swojej kategorii. Liderami swoich segmentów zostały także miejski SUV Mokka (1 280 sztuk) oraz rodzinny minivan Meriva (982 sztuki)[1].

„W tym roku ponad 30% więcej klientów indywidualnych wybrało samochody naszej marki. Liczymy na to, że wprowadzona właśnie oferta wyprzedażowa jeszcze bardziej umocni pozycję Opla wśród liderów sprzedaży na polskim rynku” – powiedział Wojciech Mieczkowski.

Dużą popularnością klientów cieszą się samochody z fabryczną instalacją LPG. Oferta Opla na modele zasilane gazem pozwala zaoszczędzić nie tylko w czasie jego użytkowania, ale również podczas zakupu. Niemiecki producent jest liderem sprzedaży tego typu samochodów w Polsce. W okresie od stycznia do października br. do klientów trafiło 1 590[2] aut marki Opel z fabryczną instalacją LPG, co stanowi 36% całego wolumenu rynku. Największym powodzeniem cieszyły się modele Corsa – 901 sztuk i Astra – 490 sztuk. Opel oferuje najszerszą gamę produktów z fabryczną instalacją LPG na polskim rynku – od modnego ADAMa aż po rodzinnego vana – Zafirę Tourer.

Więcej informacji na temat oferty wyprzedażowej już wkrótce będzie można znaleźć na stronach konsumenckich marki Opel: www.opel.pl

[1] Segmentacja wg IBMR Samar, sprzedaż do klientów indywidualnych

[2] Dane wg PZPM na podstawie Centralnej Ewidencji Pojazdów

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Droga księżycowa w Gdyni, czyli Marszewska Góra

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty