Znamy ceny Golfa VI!

Premiery

Autor: (mp)

Liczba odwiedzin: 4264

Volkswagen ujawnił ceny Golfa szóstej generacji. W najtańszej wersji z silnikiem 1,4 l/80 KM samochód kosztuje 52 440 zł.

 

Nowy Golf jest dostępny z czterema silnikami benzynowymi: 1,4 l/80 KM, 1,6 l/102 KM oraz turbodoładowanymi 1,4 l/122 KM i 1,4 l /160 KM. Do wyboru są też dwa turbodiesle: 2,0 l/110 KM i Fot. VW 2,0 l/140 KM.

 

Standardowe wyposażenie obejmuje siedem poduszek powietrznych, ESP (ale tylko dla wersji z automatyczną skrzynią biegów), półautomatyczną klimatyzację (ale tylko dla jednostek benzynowych 1.4 i wysokoprężnych), wspomaganie kierownicy, centralny zamek, elektrycznie sterowane szyby z przodu, lusterka boczne elektrycznie ustawiane i podgrzewane, komputer pokładowy.

 

Więcej na temat Golfa VI na naszej stronie http://www.motofakty.pl/artykul/bez_rewolucyjnych_zmian_2.html

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Moto.Gratka.pl

Komentarze

    • lordofchaos
    • ciekave jakie bedzie zainteresovanie tym vozidelkiem v dobie recesji kryzysu i... tak-czy-siak 53tys. to DUZOOOOOO za DUZOOOOOO
    • peppek
    • Haha ale się wszyscy boją. A przecież to "taki brzydki samochód". Może i tak ale ostatnio jako jedyny w klasie zanotował bardzo duży wzrost sprzedaży w Europie i to nie nowa VI ale poprzednia wersja czy generacja V. Co ciekawe golf biorąc pod uwagę pakiety wyposażenia jest jednym z najtańszych samochodów na rynku. Oczywiście w swojej klasie. Tylko trzeba rzetelnie podliczyć razem z pakietami i porównać z konkurencją. Ja tak zrobiłem i wyszło mi że jest mniej więcej w cenie Cee'da. Tylko konkurencja nie ma tak znakomitych małych silników benzynowych. Fiat coś wprowadzi lale reszta nie.
    • peppek
    • Już widzę jak się Pan Wieryg będzie wyżywał na VW. No cóż ja też wole np Honde ale civic jest droższy i jakościowo już nie tak dobry bo go robią w Anglii. Hondy Europejskie maja kłopoty z korozją i to poważne. Jak honda to tylko accord bo cała jest made in Japan inaczej nie warto przepłacać.
    • Bart3kk
    • ZA drogi ten Golf jak na tą klasę , gdyby tak zaczynał się od powiedzmy 45.000 no i zwykłe 1.4 zwyczajnie za słabe (tylko 80 KM). Peppek jakie kłopoty z korozją w nowych samochodach ?? Teraz każdy posiada blachę w ocynku , więc jeśli wylazi rdza to jedynie w modelach po wypadkach.
    • GaliLeo
    • Nie mówcie że drogi tylko sobie policzcie jakąś lepszą wersję niż podstawka 1,4l/80 KM. Taką konfigurację porównajcie z konkurencją. Pokażcie mi jakąś rozsądną ofertę na kompakt z oszczędnym benzyniakiem i automatem na pokładzie. Taki Golf jest wart pieniędzy które za niego chcą.
    • microemission
    • Masz racje GaliLeo - golfik w obecnych cenach (oby to nie byly tylko ceny zwiazane z wejsciem nowego modelu na rynek) wart jest swoich pieniedzy. Trosze sie rozejrzalem na stronkach i w cenie 75 ty. wlasciwie nigdzie nie dostane benzyniaka z 160 kM i utomatem na pokladzie.
    • mag
    • tylko silniki TDI mogą zmienić bo są tragiczne..
    • Jarpoz
    • Zaręczam Ci że te nowe CR-TDI to rewelacja, jeździłem wersją 170 i 140 km. Te 4-o cylindrowe PD faktycznie mogą być kontrowersyjne, ale trudno mi się zgodzić że tragiczne. Trzycylindrowe to pomyłka.
    • peppek
    • Panie Bart3kk widać że nie odrobiłeś Pan lekcji. Ja miałem hondę jazz przez 3,5 roku (nową z salonu). Wszystkie 4 drzwi mi wymienili na gwarancji. Rdzewiały pod uszczelkami jak jakiś 126 p. Właśnie ten samochód nie miał ocynkowanej blachy. Specjalnie sprawdzałem ale w poprzednich fordach mondeo i focusach mimo cynkowania też karoserie rdzewiały dość mocno.
    • peppek
    • A co do golfów to mają zadziwiająco niskie ceny. Niższe niż ... Peugeot 308 i cała francuska konkurencja nie mówiąc o japońskiej. Co do japców to jeszcze mogę zrozumieć ale francuzy powinny być tańsze. I proszę nie pisać bzdur tylko zajrzeć do cenników.
    • Jarpoz
    • A jeszcze dodam subiektywne spostrzeżenie że TDI na pompowtryskach sprawiają wrażenie dynamiczniejszych niż pewnie są, może to ten efekt tak określanej "niekulturalnej pracy".
    • Jarpoz
    • Nawet jeżeli to wolę zapłacić trochę więcej za lepiej zabezpieczone antykorozyjnie auto gr. volkswagena, czy Opla, czy Toyotkę. Z Forda, Fiata, czy Francuzów to można się cieszyć 6 lat ( chyba że jest garażowany i oszczędzany ) potem jest tragedia.

Dodaj komentarz

MOTOINTEGRATOR Grupa Inter Cars

Znajdź części do swojego samochodu!