Sercem coupe Alpiny jest aluminiowa jednostka napędowa V8, o pojemności 4.4-litra, która jest wspomagana przez system twin-turbo. Ze względu na znaczny przyrost mocy, producent zdecydował się na montaż kutych tłoków firmy Mahle, a także rozbudowanego systemu chłodzenia. Dzięki temu, kierowca może cieszyć się sportową jazdą bez obaw o uszkodzenie silnika.
**CZYTAJ TAKŻE
Hybrydowe BMW ActiveHybrid 5 [GALERIA]BMW serii 4 cabrio z hard topem?
**
Widlasta "ósemka" generuje aż 700 Nm, co znacząco przyczynia się do rozpędzenia ważącego blisko 2 tony auta do 100 km/h w zaledwie 4,4 sekundy. Elektroniczna blokada prędkości została zdjęta, dzięki czemu pojazd może się rozpędzić maksymalnie do 320 km/h.
Z zewnątrz, auto Alpina B6 bi-turbo Coupe wyróżnia się aerodynamicznym body kitem, w skład którego wchodzi przedni spoiler zintegrowany z karbonowym splitterem, a także zmodyfikowany tylny zderzak wraz ze skrzydłem na pokrywie bagażnika.
O stabilność auta podczas szybkiej jazdy dba zmodyfikowane zawieszenie. Pojazd wyposażono w elektronicznie regulowane amortyzatory, a także system Dynamic Drive, który minimalizuje przechyły nadwozia w trakcie pokonywania zakrętów. Moc przekazywana będzie na asfalt za pośrednictwem 20-calowych felg z oponami Michelin Pilot Super Sport.
Zmiany objęły także wnętrze, w którym odnajdziemy sportową, ręcznie obszywaną kierownicę skórą Lavalina, niebieskie oświetlenie progów, a także liczne aplikacje wykonane z drewna.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?