Chevrolet Trax to pierwszy niewielki SUV Chevroleta pojawi się w sprzedaży wiosną 2013 roku, dołączając do
siedmiomiejscowego modelu Captiva.
W gamie jednostek napędowych Traxa znalazł się turbodoładowany silnik benzynowy 1,4 l, wolnossący silnik benzynowy 1,6 l oraz turbodoładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1,7 l. Jednostka benzynowa 1,4 l turbo współpracuje z 6-biegową przekładnią manualną, rozwija 140 KM mocy i 200 Nm maksymalnego momentu obrotowego. System napędu na wszystkie koła jest dostępny w wersjach z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1,4 l lub wysokoprężnym 1,7 l.
Diesel 1,7 l generuje 130 KM (96 kW) mocy i 300 Nm maksymalnego momentu obrotowego. We wszystkich wersjach wyposażonych w manualne przekładnie Chevrolet Trax oferowany będzie z system Start/Stop. Sześciobiegowa przekładnia automatyczna będzie dostępna w połączeniu z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1,4 l lub wysokoprężnym 1,7 l.
Maksymalna przestrzeń ładunkowa Chevroleta Trax to 1 370 l. Oprócz tylnej kanapy dzielonej w stosunku 60/40, Trax został wyposażony w składany na płasko fotel pasażera siedzącego z przodu, co daje dodatkowe możliwości aranżacji wnętrza. W sumie samochód oferuje osiem różnych kombinacji ustawienia siedzeń.
Zaprezentowany został odświeżony Spark, który przeszedł face lifting nadwozia. Przeprojektowana, dwuczęściowa osłona chłodnicy, nowy przedni zderzak oraz zmienione klosze reflektorów i lamp przeciwmgielnych dodają autu świeżości. Spark otrzymał również przeprojektowane 14- i 15-calowe obręcze aluminiowe, które podkreślają bardziej sportowy, dojrzały charakter samochodu.
W tylnej części Sparka umieszczone wysoko trzecie światło stopu LED zostało zintegrowane ze spoilerem umieszczonym tuż ponad tylną szybą, co zapewnia kierowcy lepszą widoczność. Zmiany w kabinie pasażerskiej obejmują zastosowanie nowych elementów dekoracyjnych oraz przeprojektowanej konsoli centralnej z dodatkowymi schowkami.
Odwiedzający paryskie stoisko Chevroleta mogą również podziwiać dwa koncepcyjne modele Chevroleta – Code 130R oraz Tru 140 – dedykowane młodym klientom.
Oba pojazdy koncepcyjne, za którymi stoją Nicholas David i Joe Baker z należącego do koncernu GM studia projektowego North Hollywood Design Center, zostały zaprojektowane na podstawie wyobrażeń młodych Amerykanów w wieku poniżej 30 lat i stanowią uosobienie stylistyki i funkcjonalności odzwierciedlającej wytyczne potencjalnych przyszłych nabywców.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?