Ford Puma po liftingu. Poznaliśmy ceny w Polsce

Mariusz Michalak
Mariusz Michalak
Ford Puma po liftingu jest dostępny w czterech wersjach wyposażenia – Titanium, ST-Line, ST-Line X oraz ST.
Ford Puma po liftingu jest dostępny w czterech wersjach wyposażenia – Titanium, ST-Line, ST-Line X oraz ST. Ford
Zaprezentowany niedawno odświeżony Ford Puma jest już dostępny w polskiej ofercie. Zaoferowano cztery wersje wyposażenia. Jak wyposażana została podstawowa odmiana?

Ford Puma. Cztery wersje wyposażenia Pumy po liftingu

Ford Puma po liftingu jest dostępny w czterech wersjach wyposażenia – Titanium, ST-Line, ST-Line X oraz ST.

Już bazowa wersja zawiera bogate wyposażenie standardowe, w którym znajdują się m.in. przyciemniane tylne szyby, czujniki parkowania z tyłu, reflektory Full LED ze światłami do jazdy dziennej i światłami mijania wykonanymi w technologii LED, tylne światła LED czy kamera cofania. Standardem jest 12-calowy dotykowy ekran systemu SYNC4 z nawigacją satelitarną, bezprzewodową obsługą Android Auto i Apple CarPlay oraz 12,8-calowy konfigurowalny cyfrowy wyświetlacz na tablicy zegarów. W standardzie znajduje się też automatyczna klimatyzacja, oświetlenie ambientowe czy tempomat z inteligentnym ogranicznikiem prędkości. Rozbudowany pakiet systemów wspomagających kierowcę obejmuje m.in. system rozpoznawania znaków drogowych Traffic Sign Recognition, system wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu Lane Keeping Aid czy działajacy w oparciu o informacje z kamery przedniej system wspomagający kierowcę w unikaniu lub zmniejszaniu skutków kolizji z poprzedzającymi pojazdami, pieszymi lub rowerzystami oraz funkcją hamulca pokolizyjnego - Pre-Collision Assist.

Ford także w przypadku tego modelu stawia na prostą ofertę, dostępnych jest więc tylko kilka opcjonalnych pakietów wyposażenia – Pakiet Winter, Pakiet Driver Assistance, Pakiet Comfort oraz Pakiet Performance dla Pumy ST. Poza tym opcjonalnie dostępny jest m.in. demontowalny hak holowniczy czy otwierany elektrycznie dach panoramiczny.

Titanium jest jedyną wersją dostępną ze standardowym zawieszeniem. W ST-Line i ST-Line X jest ono sportowe, a w ST jeszcze bardziej zaawansowane sportowe zawieszenie, które stworzono dla lepszej kontroli i osiągów samochodu, aby zmaksymalizować sportowe wrażenia. Co więcej, Pumę ST można wyposażyć w dodatkowo utwardzone zawieszenie Performance, które jest zawarte we wskazanym wyżej Pakiecie Performance.

Samochód dostępny jest w sześciu kolorach lakieru: Frozen White, Cactus Grey, metalizowanych: Agate Black, Desert Island Blue, Solar Silver oraz metalizowanym specjalnym Fantastic Red. Cactus Grey jest dostępny dla wszystkich wersji bez dopłaty. Wszystkie lakiery oprócz Frozen White, są dostępne także w nadwoziu dwukolorowym z dachem w czarnym kolorze Agate Black.

Przy okazji liftingu Puma otrzymała zupełnie nowe przednie fotele. I tak standardem dla Titanium jest tapicerka materiałowa w ciemnej tonacji z szarymi przeszyciami, ST-Line zawiera materiałową tapicerkę w ciemnej tonacji z czerwonymi przeszyciami, a ST-Line X tapicerkę z elementami skóry ekologicznej w ciemnej tonacji i czerwonymi przeszyciami. Wszystkie wersje otrzymały fotele w sportowym stylu, podkreślające dynamiczny charakter samochodu. Puma ST charakteryzuje się natomiast sportowymi, kubełkowymi, podgrzewanymi fotelami Ford Performance z tapicerką z elementami skóry ekologicznej z czerwonymi przeszyciami.

Do oferty dodano także nowe wzory felg. Dla Titanium i ST-Line standardem są 17” w różnych wzorach, dla ST-Line X 18”, a dla ST 19”

Samochód cały czas oferuje wiodące 456 litrów przestrzeni bagażowej z 81-litrowym MegaBoxem pod podłogą bagażnika. Pakowność samochodu można zwiększyć do 1 216 litrów po złożeniu tylnych siedzeń.

Ford Puma. Odnowiona Puma z trzema możliwościami napędu

Gama silnikowa modelu jest oparta o silnik 1.0 EcoBoost, który jest dostępny w czterech konfiguracjach z systemem tzw. miękkiej hybrydy.

1.0 EcoBoost Hybrid o mocy 125 KM jest dostępny zarówno z 6-biegową manualną skrzynią biegów, jak i 7-biegową, dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów Powershift. Puma jest dostępna także w znacznie mocniejszej wersji – 155 KM - dostępnej z automatyczną skrzynią biegów Powershift. Szczytem oferty jest dostępny jedynie w Pumie ST 1.0 EcoBoost Hybrid 170 KM Powershift, którego przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 7,4 s, a zużycie paliwa w cyklu mieszanym według metodologii WLTP jedynie 6 litrów na 100 km.

Ceny Forda Puma po liftingu rozpoczynają się od 99 900 zł brutto za wersję 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KM M6. Ceny ST-Line 125 KM rozpoczynają się od 109 160 zł, ST-Line 155 KM od 120 660 zł, a ST od 148 560 zł. Całą oferta objęta jest obecnie promocyjnym cennikiem. Wszystkie wersje poza bazową Titanium 125 KM M6 otrzymują dodatkowo Pakiet 4 lata ochrony: Ford Protect, gwarancja i serwis w cenie. Zawiera on ochronę pogwarancyjną do 4 lat lub 80 tysięcy kilometrów, a także bezpłatne przeglądy serwisowe zgodne z harmonogramem do 4 roku eksploatacji lub 80 tysięcy kilometrów. Wszystkie wersje oprócz Titanium otrzymują także ubezpieczenie OC i AC na rok w cenie samochodu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty