Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Nigdy nie pałałem dużą sympatią do Forda Pumy. Nawet na prezentacji wersji ST miałem wrażenie, że to trochę przerost formy nad treścią. Na szczęście gdy jakiś czas temu mogłem nieco dłużej zapoznać się z modelem z silnikiem 1.0 EcoBoost o mocy 155 KM z automatyczną skrzynią biegów, wreszcie zrozumiałem to auto i co najważniejsze, bardzo je polubiłem.
Crossover Forda coraz lepiej radzi sobie na niezwykle konkurencyjnym i wymagającym rynku europejskim, pozostawiając od czasu do czasu w tyle, kultowy model Forda – Fiestę.
Pierwsze wcielenie Forda Pumy było kompaktowym coupe o figlarnych kształtach i w ciekawych wersjach. Dziś tego auta na próżno szukać na ulicach. Jego miejsce zajęła nowa Puma, która z poprzednikiem ma niewiele wspólnego. Czy odmiana ST tego sympatycznego crossovera to dobry pomysł?
Ford rozszerzył gamę wersji kompaktowego crossovera Puma o dodatkowe opcje układu napędowego i wyposażenia.
Szereg unikatowych rozwiązań, największy bagażnik w klasie i rozbudowane systemy wsparcia kierowcy – to nowy Ford Puma.
Pierwszy Ford Puma nie zagościł na rynku zbyt długo – zaledwie od 1997 do 2002 roku – ale zdążył zapaść nam w pamięć jako sympatyczne, kompaktowe coupe z napędem na przednią oś w rozsądnej cenie. Dziś jest to crossover z niewielkim silnikiem i w cenie, która nie każdemu przypadnie do gustu. Czy ma coś z poprzednika, aby mógł godnie nosić nazwę „Puma”? Oto pierwsze wrażenia z jazd tym ciekawym, choć odrobinę kontrowersyjnym autem.