| Autor |
Wiadomość |
|
|
S-mi
Gość
|
Wysłany: niedziela, 11.12.2005 19:46 |

|
|
Kto wam za to płaci??
|
Robert
Gość
|
Wysłany: niedziela, 11.12.2005 19:54 |

|
|
teraz tylko musimy porównać ceny napompowania jednej opony powietrzem(koszt na stacji przeważnie 0zł) i azotem(nawet do 14zł). więc czym napełnimy koła?
|
mk63
Gość
|
Wysłany: niedziela, 11.12.2005 22:32 |

|
|
Owszem napompowanie 4 kół to wydatek do 16 za komplet ale poza tym co napisano wcześniej w artykule polecam każdemu przejazd po dziurawej drodze "na azocie" - jest ciszej opony na progach tak nie hałasują - ja jeżdżę na azocie od 3 lat po takim artykule jak ten wyżej , który przeczytałem w austriackiej prasie .
|
kukul
Gość
|
Wysłany: środa, 14.12.2005 23:26 |

|
|
żenada !! reakcja tlenu z gumą powodująca jej starzenie jest bez względu na to czym napompujemy opone!! jej zewnętrzna powierzchnia jest nadal narażona na dziełanie tlenu a jeszcze nie widziałem, żeby opona zużyła się od środka !! pozatym co zrobić z objętością powietrza znajdującą się w oponie po jej założeniu przed dopompowaniem ciśnienia za pomocą azotu?? Mk63 opisuje super jazdę na dziurawej drodze na oponach napompowanych azotem - proponuję stosować się do zalecanych ciśnień przy pompowaniu powietrzem a nie dawać 2.1 na wszystkie koła. Przy azocie sam sobie nie dopompuje ile mu się wydaje stąd ten komfort. W powetrzu znajduje się ok 78% Azotu więc zastanówmy się czy warto !!
|
Maras
Gość
|
Wysłany: wtorek, 03.01.2006 13:55 |

|
|
Stek bzdur dla naiwnych
|
grabers
Gość
|
Wysłany: wtorek, 03.01.2006 22:55 |

|
|