| Autor |
Wiadomość |
|
|
plaski
Ilość postów: 0
|
Wysłany: poniedziałek, 21.05.2007 19:31 |

|
|
No i bardzo dobrze :) Cb to super sprawa. Ja sam używam, chociaż nie jestem kierowcą zawodowym. Wcale nie chodzi mi tylko o patrole policji, ale tez o droge i pomoc np, w jakims innym miescie zeby cos znalezc :) Sam jak moge, to pomagam innym i chyba na tym to polega :) Pozdarawiam wszystkich posiadaczy CB i zycze szerokosci :)
|
Maryan
|
Wysłany: wtorek, 22.05.2007 08:22 |

|
|
Kurde ale sensacja!!!!
Kierowcy+cb=antyradar!!
|
Maryan
|
Wysłany: wtorek, 22.05.2007 08:25 |

|
|
Radio nie ma dalekiego zasięgu więc z wzywaniem pomocy to cienko to widzę.
Cb nam służy głównie do unikania bandyckich łapanek w północnym DDR!!
|
lordofchaos
Ilość postów: 1
|
Wysłany: wtorek, 22.05.2007 10:12 |

|
|
szvagier ma i uzyva
pare razy jezdzac z nim uniknelismy suszarki lub innego extra spotkania ze "smerfami"
poza tym cb-radiovcy informuja sie o roznego rodzaju utrudnieniach na dordze, robotach i vypadakach :(
dla kogos kto duzo jezdzi REVELACJA!!!
|
carlo
Ilość postów: 7
|
Wysłany: środa, 23.05.2007 22:51 |

|
|
CB to świetna sprawa, użytkowników jest coraz więcej więc o pomoc już teraz na drogach nie trudno, a zawsze lepiej się dowiedzieć o patrolu, korku czy wypadku niż jechać w niepewności. Połączenie CB + nawigacja (np. navigo2 ma aktualne fotoradary) jest świetnym zestawem ułatwiającym życie każdemu kierowcy.
|
tomek1
|
Wysłany: piątek, 08.06.2007 17:19 |

|
|
Pomijając to, do czego służy większości CB-Radio pytam się w takim razie czemu rozmowa przez komórkę jest zabroniona a przez CB nie?
Tak samo jedna ręka jest oderwana od kierownicy, tak samo uwaga rozproszona przez rozmowę!
Ostatnio by mi Pani w d... wjechała bo sobie biadoliła z jadącym za nią kolegą w drugim samochodzie przez CB!
|
inic
|
Wysłany: czwartek, 21.06.2007 20:25 |

|
|
"Duża część użytkowników „pasma obywatelskiego” (od ang. Citizen Band) to kierowcy przestrzegający przepisów prawa o ruchu drogowym..."