Giełda samochodowa w Rzeszowie (19.02) - ceny i zdjęcia

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie (19.02) - ceny i zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie (19.02) - ceny i zdjęcia
Ok. 300 pojazdów wjechało wczoraj na plac giełdy samochodowej w Rzeszowie.
Giełda samochodowa w Rzeszowie (19.02) - ceny i zdjęcia
Giełda samochodowa w Rzeszowie (19.02) - ceny i zdjęcia

Podobnie jak przed tygodniem przeważały marki francuskie, ale najciekawsze propozycje to samochody wyprodukowane za naszą zachodnią granicą. 57,5 tys. zł kosztowało srebrne Audi A8 (na zdj.) z 2003 roku. Samochód wyposażony m.in. w pneumatyczne zawieszenie, ogrzewanie postojowe oraz skórzaną tapicerkę i nawigację miał 240 tys. km przebiegu. Napędzał go czterolitrowy turbodiesel o mocy 275 KM.

Druga z niemieckich ciekawostek to Volkswagen Polo w wersji „Cross”, wyposażonej m.in. w relingi dachowe oraz specjalny zestaw nakładek na progi, nadkola i zderzaki. Auto miało pod maską benzynowy silnik o poj. 1,4 litra i mocy 90 KM. Kosztowało 31 tys. zł. Za 6,5 tys. zł można było kupić dziewięcioletniego Fiata Seicento 1,1 z instalacją gazową.

ALFA ROMEO
156: 10,2 tys. zł (99 r.); 159: 37,9 tys. zł (06 r.);

AUDI
80: 6,3 tys. zł (93 r.); A3: 21,9 tys. zł (01 r.), 19,0 tys. zł (00 r.), 12,3 tys. zł (98 r.); A4: 21,5 tys. zł (01 r.), 14,5 tys. zł (99 r.), 12,9 tys. zł (98 r.); A6: 24,5 tys. zł (02 r.), 15,5 tys. zł (99 r.), 12,0 tys. zł (96 r.); A8: 57,5 tys. zł (03 r.);

BMW
3: 21,9 tys. zł (03 r.), 17,0 tys. zł (00 r.), 12,9 tys. zł (98 r.), 8,2 tys. zł (97 r.); 5: 18,0 tys. zł (99 r.), 15,5 tys. zł (97 r.), 3,8 tys. zł (92 r.); 7: 14,8 tys. zł (97 r.);

CITROEN
Saxo: 5,7 tys. zł (98 r.); C3: 13,5 tys. zł (02 r.); Xsara: 7,7 tys. zł (03 r.); Xsara Picasso: 11,5 tys. zł (00 r.); C5: 22,6 tys. zł (06 r.), 13,5 tys. zł (02 r.); C8: 14,9 tys. zł (03 r.);

CHEVROLET
Tracker: 15,3 tys. zł (03 r.);

CHRYSLER
Voyager: 18,3 tys. zł (01 r.);

DACIA
Logan: 12,9 tys. zł (07 r.);

DAEWOO
Matiz: 5,0 tys. zł (00 r.); Lanos: 5,8 tys. zł (02 r.);

FIAT
Cinquecento: 2,3 tys. zł (97 r.); Seicento: 6,5 tys. zł (03 r.), 3,5 tys. zł (99 r.); Panda: 9,9 tys. zł (03 r.); Punto: 7,5 tys. zł (00 r.); Palio Weekend: 5,2 tys. zł (03 r.);

FORD
Fiesta: 31,9 tys. zł (09 r.), 4,9 tys. zł (98 r.); Escort: 3,9 tys. zł (96 r.); Fusion: 14,9 tys. zł (06 r.); Focus: 22,3 tys. zł (05 r.), 11,9 tys. zł (01 r.), 9,8 tys. zł (99 r.); C-Max: 18,8 tys. zł (03 r.); Mondeo: 19,0 tys. zł (05 r.), 6,5 tys. zł (98 r.), 5,5 tys. zł (97 r.); Galaxy: 18,6 tys. zł (01 r.);

HONDA
Civic: 15,2 tys. zł (03 r.), 10,9 tys. zł (00 r.); Accord: 13,5 tys. zł (99 r.);

LAND ROVER
Freelander: 13,5 tys. zł (99 r.);

MAZDA
3/323: 9,0 tys. zł (99 r.); 6/626: 10,3 tys. zł (99 r.); Premacy: 18,1 tys. zł (02 r.), 13,9 tys. zł (99 r.);

MERCEDES
A-klasa: 12,9 tys. zł (00 r.), 11,0 tys. zł (99 r.); C-klasa: 26,0 tys. zł (00 r.), 13,4 tys. zł (99 r.); E-klasa: 12,5 tys. zł (97 r.), 8,3 tys. zł (96 r.); Sprinter: 13,9 tys. zł (95 r.);

MITSUBISHI
Pajero: 24,9 tys. zł (00 r.);

NISSAN
Almera: 5,7 tys. zł (98 r.), 4,3 tys. zł (97 r.); Primera: 17,0 tys. zł (04 r.), 10,0 tys. zł (00 r.); Patrol: 32,0 tys. zł (92 r.), 13,0 tys. zł (94 r.);

OPEL
Corsa: 19,8 tys. zł (07 r.), 11,9 tys. zł (04 r.), 5,8 tys. zł (98 r.), 6,3 tys. zł (96 r.); Meriva: 15,5 tys. zł (04 r.); Astra I: 5,3 tys. zł (96 r.), 3,4 tys. zł (93 r.); Astra II: 12,8 tys. zł (02 r.), 8,5 tys. zł (99 r.); Astra III: 31,5 tys. zł (09 r.), 24,9 tys. zł (05 r.); Vectra: 23,9 tys. zł (04 r.), 8,8 tys. zł (99 r.); Zafira: 20,4 tys. zł (04 r.), 18,8 tys. zł (04 r.);

PEUGEOT
206: 10,0 tys. zł (01 r.), 8,3 tys. zł (00 r.), 7,4 tys. zł (99 r.); 207: 29,9 tys. zł (09 r.); 306: 6,7 tys. zł (99 r.); 307: 23,8 tys. zł (06 r.), 18,8 tys. zł (05 r.), 16,0 tys. zł (04), 12,9 tys. zł (02 r.);

RENAULT
Clio: 26,9 tys. zł (10 r.), 7,8 tys. zł (02 r.), 4,5 tys. zł (98 r.); Twingo: 3,9 tys. zł (95 r.); Modus: 14,9 tys. zł (05 r.); Megane: 16,9 tys. zł (04 r.), 8,5 tys. zł (02 r.), 5,4 tys. zł (98 r.); Laguna: 35,6 tys. zł (07 r.), 11,5 tys. zł (01 r.), 4,8 tys. zł (95 r.); Scenic: 40,0 tys. zł (09 r.), 30,8 tys. zł (07 r.), 18,0 tys. zł (04 r.), 12,8 tys. zł (02 r.);

ROVER
416: 7,0 tys. zł (97 r.);

SEAT
Arosa: 8,0 tys. zł (02 r.); Ibiza: 17,6 tys. zł (05 r.); 12,0 tys. zł (01 r.); Leon: 18,5 tys. zł (03 r.), 16,5 tys. zł (02 r.); Toledo: 14,8 tys. zł (99 r.);

SKODA
Felicia: 4,9 tys. zł (98 r.); Fabia: 12,5 tys. zł (00 r.); Octavia: 27,5 tys. zł (06 r.), 17,7 tys. zł (02 r.), 14,8 tys. zł (00 r.);

SUZUKI
Swift: 3,4 tys. zł (97 r.); Grand Vitara: 30,5 tys. zł (05 r.);

TOYOTA
Yaris: 14,3 tys. zł (01 r.); Corolla: 21,8 tys. zł (03 r.); Avensis: 38,0 tys. zł (07 r.), 12,9 tys. zł (02 r.); Rav4: 13,9 tys. zł (97 r.);

VOLKSWAGEN
Polo: 19,9 tys. zł (04 r.), 6,8 tys. zł (00 r.), 6,6 tys. zł (97 r.); Polo Cross: 31,0 tys. zł (08 r.); Golf: 27,4 tys. zł (04 r.), 21,8 tys. zł (03 r.), 17,0 tys. zł (01 r.), 12,8 tys. zł (99 r.), 4,6 tys. zł (93 r.); Vento: 4,8 tys. zł (93 r.); Bora: 12,0 tys. zł (99 r.); Passat: 40,0 tys. zł (06 r.), 26,4 tys. zł (05 r.), 21,9 tys. zł (01 r.), 9,8 tys. zł (97 r.); Sharan: 22,5 tys. zł (01 r.); Caddy: 20,9 tys. zł (05 r.); Transporter: 15,9 tys. zł (00 r.);

VOLVO
S40: 9,5 tys. zł (99 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

od 7 lat
Wideo

Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty