Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (4.12)

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (4.12)
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (4.12)
Elektrycznie otwierane, przesuwne drzwi, siedem poduszek powietrznych, tempomat i oszczędny, 1,4-litrowy silnik Diesla. M.in. takimi elementami wyposażenia mógł pochwalić się sześcioletni Peugeot 1007, jeden z najładniejszych samochodów na wczorajszej giełdzie w Rzeszowie.
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (4.12)
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (4.12)

Maluch spod znaku lwa do kraju przyjechał z Francji, gdzie do tej pory pokonał 136 tys. km. Właściciel wycenił go na 18,5 tys. zł.

Sporym zainteresowaniem cieszył się Fiat 126p z 1984 roku. Popularny maluch miał m.in. oryginalne, chromowane zderzaki oraz stylowy bagażnik dachowy. Znakomicie nadawał się do remontu i rejestracji jako zabytek. Cena? 2,5 tys. zł.

Za 18,5 tys. zł można było kupić roczną Dacię Sandero z 1,4-litrowym silnikiem benzynowym wyposażonym w instalację LPG. Rumuńsko-francuski wóz miał zaledwie 14 tys. km przebiegu.

Średnie ceny na giełdzie w Rzeszowie

ALFA ROMEO
156: 10,3 tys. zł (00 r.);

AUDI
A3: 23,0 tys. zł (01 r.), 21,5 tys. zł (00 r.), 12,3 tys. zł (98 r.); A4: 28,9 tys. zł (03 r.), 16,9 tys. zł (00 r.), 14,5 tys. zł (99 r.), 12,9 tys. zł (98 r.); A6: 17,5 tys. zł (00 r.), 12,0 tys. zł (96 r.);

BMW
3: 23,7 tys. zł (02 r.), 16,6 tys. zł (99 r.); 5: 14,5 tys. zł (99 r.), 10,0 tys. zł (96 r.), 6,0 tys. zł (88 r.);

CHEVROLET
Aveo: 11,2 tys. zł (04 r.);

CITROEN
C3: 17,4 tys. zł (03 r.); Xsara: 8,6 tys. zł (03 r.); Xsara Picasso: 12,7 tys. zł (00 r.); C5: 21,5 tys. zł (05 r.), 13,7 tys. zł (02 r.); C8: 16,5 tys. zł (03 r.);

DACIA
Sandero: 18,5 tys. zł (10 r.);

DAEWOO
Matiz: 4,3 tys. zł (99 r.); Lanos: 6,5 tys. zł (00 r.); Nubira: 2,1 tys. zł (98 r.);

FIAT
126p: 2,5 tys. zł (84 r.); Seicento: 3,7 tys. zł (98 r.); Punto: 20,8 tys. zł (08 r.), 8,7 tys. zł (03 r.); Bravo: 6,2 tys. zł (00 r.); Stilo: 12,7 tys. zł (02 r.);

FORD
Ka: 20,0 tys. zł (10 r.), 3,9 tys. zł (97 r.); Fiesta: 13,3 tys. zł (02 r.), 7,5 tys. zł (00 r.); Focus: 24,8 tys. zł (08 r.), 13,0 tys. zł (04 r.); C-Max: 25,5 tys. zł (05 r.); Mondeo: 16,8 tys. zł (03 r.), 7,3 tys. zł (98 r.); Coguar: 9,9 tys. zł (01 r.); Galaxy: 31,5 tys. zł (05 r.); Windstar: 12,9 tys. zł (03 r.); Transit Connect: 12,8 tys. zł (03 r.);

HONDA
Jazz: 22,2 tys. zł (05 r.); Civic: 10,4 tys. zł (00 r.); Accord: 14,0 tys. zł (00 r.);

HYUNDAIAtos: 8,8 tys. zł (00 r.); Tucson: 34,0 tys. zł (05 r.);

KIA
Rio: 26,5 tys. zł (08 r.); Sorento: 31,7 tys. zł (04 r.);

LANCIA
Lybra: 8,9 tys. zł (01 r.); Kappa: 6,7 tys. zł (97 r.);

MAZDA
2: 18,4 tys. zł (05 r.); 3/323: 36,0 tys. zł (08 r.), 10,6 tys. zł (00 r.); Premacy: 22,1 tys. zł (04 r.);

MERCEDES
A-klasa: 16,2 tys. zł (02 r.), 11,8 tys. zł (99 r.); C-Klasa: 9,0 tys. zł (98 r.); S-klasa: 39,5 tys. zł (01 r.);

MITSUBISHI
Pajero: 35,0 tys. zł (01 r.);

NISSAN
Almera: 15,7 tys. zł (02 r.); Terrano: 33,5 tys. zł (04 r.);

OPEL
Corsa: 24,6 tys. zł (07 r.), 12,9 tys. zł (01 r.), 5,8 tys. zł (96 r.); Tigra: 19,8 tys. zł (05 r.); Meriva: 17,7 tys. zł (03 r.); Astra III: 32,9 tys. zł (09 r.); Vectra: 19,9 tys. zł (02 r.); Omega: 6,8 tys. zł (98 r.); Zafira: 22,2 tys. zł (06 r.);

PEUGEOT
1007: 18,5 tys. zł (05 r.); 206: 13,9 tys. zł (03 r.), 8,0 tys. zł (00 r.); 307: 20,5 tys. zł (05 r.), 16,9 tys. zł (04); 406: 9,6 tys. zł (99 r.); Partner: 42,5 tys. zł (11 r.), 20,0 tys. zł (07 r.); Expret: 8,9 tys. zł (99 r.);

RENAULT
Twingo: 19,0 tys. zł (09 r.); Clio: 24,5 tys. zł (08 r.); 10,9 tys. zł (02 r.), 5,5 tys. zł (98 r.); Thalia: 11,7 tys. zł (03 r.); Megane: 35,8 tys. zł (08 r.), 9,8 tys. zł (00 r.), 6,5 tys. zł (98 r.); Laguna: 13,5 tys. zł (02 r.); Scenic: 19,8 tys. zł (04 r.); 9,5 tys. zł (00 r.);

SEAT
Cordoba: 10,2 tys. zł (01 r.), 6,9 tys. zł (99 r.); Leon: 19,0 tys. zł (00 r.); Toledo: 14,9 tys. zł (99 r.);

SKODA
Fabia: 17,4 tys. zł (04 r.); Octavia: 27,8 tys. zł (05 r.), 17,9 tys. zł (00 r.);

SUZUKI
Grand Vitara: 38 tys. zł (06 r.), 24,0 tys. zł (03 r.);

TOYOTA
Yaris: 10,5 tys. zł (99 r.); Corolla: 18,8 tys. zł (04 r.); Auris: 37,5 tys. zł (08 r.); Corolla Verso: 23,9 tys. zł (03 r.); Avensis: 29,0 tys. zł (03 r.); Land Cruiser: 26,0 tys. zł (98 r.);

VOLKSWAGEN
Lupo: 8,3 tys. zł (98 r.); Polo: 17,3 tys. zł (04 r.), 7,9 tys. zł (99 r.); Golf: 17,2 tys. zł (01 r.); Bora: 15,9 tys. zł (99 r.); Passat: 22,9 tys. zł (04 r.), 15,0 tys. zł (99 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); Touran: 29,8 tys. zł (05 r.); Sharan: 19,8 tys. zł (01 r.); Transporter: 45,5 tys. zł (06 r.).

VOLVO
S40: 10,2 tys. zł (99 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

od 7 lat
Wideo

Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty