Spotkanie zostało zaplanowane na 25 stycznia w Polsce. Szef resortu nie chce zdradzić, który z azjatyckich koncernów jest zainteresowany fabryką w Europie, jednak nieoficjalnie mówi się o japońskiej Maździe. Piechociński wyjawił jedynie, iż inwestorowi zależy na lokalizacji posiadającej już odpowiednią infrastrukturę, gdyż nie chce budować zakładów od podstaw.
Poza warszawskim FSO, które ostatecznie nie zostało przejęte przez kanadyjską firmę Magna International, mówi się również o produkcji w Lublinie, a także nawiązaniu współpracy z Fiatem. Nowe pojazdy mogłyby powstawać w fabryce tego producenta w Tychach.
Piechociński zaznacza jednak, że Polska nie jest jedynym krajem, który jest brany pod uwagę przy doborze lokalizacji. Dodaje przy tym, że inwestor jest zainteresowany wytwarzaniem kilkuset tysięcy pojazdów rocznie.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?