Styliści brytyjskiej marki starali się wygładzić wyraźne już „zmarszczki”, stosując zmodyfikowany przedni zderzak, zmienioną
osłonę chłodnicy oraz nowe reflektory ze zintegrowanymi światłami LED do jazdy dziennej. Pojawiły się również nowe obręcze aluminiowe kół i nowe znaczki „Discovery”.
Źródłem napędu wersji 2014 pozostaje ten sam 3-litrowy silnik wysokoprężny SDV6 o mocy 256 KM osiąganej przy 4000 obr./min. i maksymalnym momencie obrotowym 600 Nm przy 2000 obr./min. Jednostka jest teraz nieco bardziej wydajna paliwowo i ekologicznie - emisja CO2 spadła z 230 do 213 gramów, a spalanie zostało obniżone do średnio 8 litrów na 100 kilometrów.
Masywny SUV, oferowany wyłącznie z ośmiobiegową przekładnią automatyczną ZF, waży 2570 kilogramów i rozpędza się od 0 do 100 km/h w blisko 9 sekund. To niezły wynik. Wystarczająca jest również prędkość maksymalna wynosząca 180 km/h.
Nowością w odświeżonym modelu są innowacyjne systemy obejmujące szereg czujników i kamer czuwających nad bezpieczeństwem podróżujących. Klienci mogą również zamówić opcjonalny system dźwięku Meridian Surround o mocy 825 watów, składający się z 17 głośników. Standardem jest natomiast 8-głośnikowy system ze wzmacniaczem o mocy „zaledwie” 380 watów.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?