Największą popularnością wśród polskich klientów cieszyły się kompaktowe modele Mercedes-AMG – CLA 45 AMG (98 szt.) i A 45 AMG (93 szt.), a także sportowe wydania Klasy S (57 szt.) oraz Klasy G (również 57 szt.).
Wprowadzony do sprzedaży wiosną ub.r. GLA 45 AMG znalazł 24 nabywców, a zaprezentowane jesienią warianty AMG Klasy S Coupe – 21. Ponadto, w 2014 roku zarejestrowano w Polsce m.in. 21 sztuk SUV-a GL 63 AMG, 13 egzemplarzy E 63 AMG (10 limuzyn i 3 kombi) oraz 9 sztuk supersportowego modelu SLS AMG (5 w wersji Roadster plus 4 egzemplarze odmiany Coupe).
W najbliższych miesiącach sportowa marka z Affalterbach będzie kontynuować rynkową ofensywę – do sprzedaży trafią m.in. modele Mercedes-AMG z nowej linii „AMG Sport”. Wypełnią one lukę między Mercedesami z pakietami AMG oraz najmocniejszymi samochodami AMG.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?