O podjęciu współpracy zadecydowała światowa sława Novaka Djokovica, a w szczególności jego popularność w Chinach, które są
największym rynkiem samochodowym na świecie.
Tenis jest jedną z dziedzin, w którą Peugeot angażował się od bardzo dawna, o czym świadczy 30-lecie współpracy pomiędzy marką a turniejem Roland Garros – French Open.
Podpisana z Novakiem Djokovicem trzyletnia umowa o współpracy pozwala na wykorzystywanie jego wizerunku przez wszystkie piony marki, we wszystkich mediach i na całym świecie. Logo PEUGEOT pojawi się na lewym rękawie koszulki noszonej przez Novaka Djokovica podczas wszystkich turniejów, w których weźmie udział.
Wybór Novaka Djokovica na ambasadora marki był oczywisty. Numer 2 światowego tenisa jest uosobieniem wartości PEUGEOT: Wysokich wymagań , Stylu i Emocji.
Novak Djokovic oświadczył: „Cieszę się, że mogę reprezentować sławną i znaną na całym świecie francuską markę, mającą ponad 200-letnie doświadczenie w produkcji samochodów. W moich oczach Peugeot jest uosobieniem francuskiej elegancji, wyrafinowania oraz pewnego stylu życia.”
Novak Djokovic rozpocznie swój sezon podczas turnieju Australian Open 13 stycznia 2014.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?