W trakcie całego sześcioletniego okresu realizacji biznesplanu, Nissan będzie wprowadzać na rynek średnio jeden model co sześć tygodni. W rezultacie już teraz planuje się, że zdolności produkcyjne dostępne we właściwych zakładach należących do sieci produkcyjnej Nissana będą w pełni wykorzystane a firma będzie poszukiwać nowych efektów synergii w ramach koncernu Renault-Nissan.
Dzięki wzrostowi sprzedaży i udziałów rynkowych w całej Europie i w Rosji, zdolności produkcyjne europejskich i indyjskich (to właśnie w nich produkuje się obecnie Micrę) zakładów Nissana w perspektywie kilkuletniej będą w pełni wykorzystane. Stąd też decyzja o produkcji Nissana w jednym z europejskich zakładów Renault.
Komentując decyzję o zaproponowaniu dostaw nowego modelu zakładowi Renault, Trezor Mann, przewodniczący komitetu zarządzającego Nissan Europe, stwierdził: - „Firma z przyjemnością wykorzysta korzyści ekonomiczne i logistyczne związane z powierzeniem produkcji następnej generacji Nissana Micry w liczbie 82 000 sztuk rocznie europejskiemu zakładowi Renault. Nissan już wykorzystuje napędy produkowane przez zakład w Cleon, w ofercie mamy też lekki pojazd użytkowy wytwarzany przez zakład w Batilly".
W ramach zoptymalizowanej strategii zaopatrzeniowej Nissana, Micra będzie też nadal produkowana poza Europą.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?