Najlepsze auta w tym kraju wybrano podczas 44. edycji konkursu czasopisma "Auto Esporte", a jury składało się z 13 dziennikarzy-specjalistów z głównych stanów Brazylii.
Oprócz tego tytułu, Fiat został wyróżniony nagrodą "Pubblicita dell'anno" (reklama roku) za kampanię zatytułowaną "Novo Uno. Novo Tudo" (Nowe Uno. Nowe wszystko), a Cledorvino Belini, prezes Fiata na Amerykę Łacińską, otrzymał tytuł "Manager del 2011" (menadżera roku 2011).
Od wprowadzenia na rynek brazylijski nowego Fiata Uno, w maju 2010 roku, sprzedano już prawie 70 tys. sztuk tego modelu, a na kolejne 20 tys. już potwierdzono zamówienia.
Nowe Uno na razie dostępne jest jedynie na rynku brazylijskim ,w czterech wersjach: Vivace 1.0, Way 1.0, Attractive 1.4 i Way 1.4. Niedawno, podczas Salonu Samochodowego w San Paolo zaprezentowana została odmiana Sporting, a na początku przyszłego roku zadebiutują wersje dwudrzwiowe.
Na razie nie wiadomo kiedy i czy w ogóle nowy Fiat Uno będzie sprzedawany w Europie.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?