Nowy wizerunek Skody

(pp) źródło: Autocar
Fot. Skoda
Fot. Skoda
Skoda rozpoczyna nową erę w swojej historii. Niedawno informowaliśmy o zmianie loga czeskiego producenta. Jednak coraz głośniej mówi się także o zupełnie nowej linii stylistycznej, czego wyrazem miał być zaprezentowany w Genewie koncept Vision D.
Fot. Skoda
Fot. Skoda

Za zmianę wizerunku odpowiedzialny jest nowy szef designu Skody - Jozef Kaban. "Chcę, aby w wyglądzie naszych samochodów było więcej uczucia" - mówi Kaban.

**CZYTAJ TAKŻE

Skoda zaprezentowała nowe logoSkoda poszerza ofertę ekologicznych modeli

**

Pierwszym produkcyjnym autem, które będzie zawierało w sobie nowe elementy charakterystyczne dla nowego wizerunku Skody, będzie mały miejski pojazd opracowany na bazie Volkswagena Up!.

"Nie twierdzę, że każdy nasz następny pojazd będzie wyglądał dokładnie jak model Vision D, ale takie elementy jak nowy grill czy odseparowane logo napewno się w nich pojawią" - powiedział Kaban.

Skoda zamierza przejść do agresywnej strategii modelowej i pokazywać nowe auta co pół roku. Pierwsze pojazdy zaprojektowane według nowych założeń stylistycznych pojawią się w 2012 roku.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty