Nowość rynkowa charakteryzuje się masą niższą o 175 kg w porównaniu z dotychczasową generacją modelu. Jest także o 29 mm niższa od poprzednika, ma rozstaw kół poszerzony o 11 mm, znacznie skrócone zwisy i rozstaw osi wydłużony o 92 mm,.
Udoskonalone zawieszenie FlexRide dostosowuje charakterystykę pracy amortyzatorów, układu kierowniczego i napędu automatycznie bądź zgodnie z ustawionym przez kierowcę trybem „Standard”, „Sport” lub „Tour”. auto wyjechało na północną Pętlę (Nordschleife) toru Nürburgring. Każdy nowy Opel przechodzi końcowe testy właśnie tam.
Przewidziano następujące tryby jazdy.
- Tryb „Standard”: pozostawia podejmowanie decyzji automatycznemu układowi sterowania wykorzystującemu dane z czujników rozmieszczonych w pojeździe.
- Tryb „Tour”: najbardziej komfortowe ustawienie zawieszenia połączone z pracą napędu zapewniającą najniższe zużycie paliwa. Ten tryb sprawdza się na dalekich trasach pokonywanych bez zbędnego pośpiechu.
- Tryb „Sport”: ogranicza nurkowanie przodu przy hamowaniu i znacznie zmniejsza przechyły nadwozia w zakrętach przejeżdżanych z dużą prędkością, a także zapewnia bardziej bezpośrednie wyczucie drogi.
Oficjalna światowa premiera modelu Opel Insignia Grand Sport odbędzie się w marcu 2017 roku na salonie samochodowym w Genewie.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?