Nowy model wpisuje się w trend oferowania usportowionych, a jednocześnie przestronnych pojazdów tego typu. Nowa, inna od pozostałych nazwa odzwierciedla charakter tego samochodu.
„Nabywcy samochodów z segmentu B także oczekują bardziej emocjonujących pojazdów” — mówi Tina Müller, dyrektor ds. marketingu w firmie Opel. „Spełniamy te oczekiwania, wprowadzając model Crossland X, który oferuje atrakcyjną stylistykę oraz zalety samochodu sportowo-użytkowego dostosowanego do miejskiego stylu życia: zwrotność w mieście i poczucie swobody na dalszych trasach. To samochód dla ludzi, którzy pragną wiejskiego życia w mieście, hodują pomidory i zioła na tarasie, potrzebują przestrzeni dla dzieci i miejsca na zakupy z ekologicznego sklepu”.
Od 2010 roku sprzedaż pojazdów sportowo-użytkowych i crossoverów zwiększyła się pięciokrotnie. Opel Crossland X ma przyczynić się do dalszego rozwoju tego rynku i zapewnić dodatkowy potencjał wzrostu marce Opel. Wprowadzając nowego crossovera, w 2017 roku Opel rozpocznie ofensywę modelową w tym segmencie. W ten sposób oferta firmy obejmująca modele od Adama do Zafiry poszerzy się o kolejną kategorię.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?