Pod maską odmiany ECOnetic znajdzie się 2.2-litrowy diesel Duratorq, który generuje 100 KM. Auto wyposażono w szereg rozwiązań, dzięki którym średnie zużycia paliwa ma oscylować wokół zaledwie 6 l ON na 100 km. Są to wartości zbliżone do m.in. Forda S-Max.
Nowy Transit Custom ECOnetic będzie posiadał system start&stop, opony o niższych oporach toczenia, a także zoptymalizowane przełożenia skrzyni biegów. Ponadto, ciekawym rozwiązaniem jest funkcja Acceleration Control, za pomocą której kierowca może ograniczyć przyspieszenie auta. Zdaniem Forda, pozwala to oszczędzić nawet do 15% paliwa i gwarantuje dłuższą żywotność np. hamulców.
- "Już podstawowa wersja Transita Custom wyróżnia się niewielkim apetytem na paliwo. Jednak odmiana ECOnetic spełnia jeszcze bardziej wyśrubowane normy, gwarantując spalanie na poziomie rodzinnych minivanów" - powiedziała Barb Samardzich, wiceszef ds. rozwoju produktu w Ford Europe.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?