Styliści Porsche ograniczyli się do subtelnych zmian. Z przodu zastosowano reflektory o nieznacznie przeprojektowanym kształcie, zaś światła do jazdy dziennej przeniesiono z bocznych wlotów powietrza i umieszczono je ponad nimi. Z tyłu natomiast zdecydowano się na wydatniejszy zderzak z wyraźnie zaakcentowanym "progiem" pod pokrywą bagażnika. Zmieniono także kształt tylnych świateł wyposażonych w technologię LED.
Nie obyło się bez zmian pod maską. W ofercie pojawi się długo oczekiwana wersja E-Hybrid. Sercem układu napędowego tego auta jest 3-litrowa jednostka benzynowa V6, wspomagana przez motor elektryczny. Łączna moc tego zestawu to aż 410 KM, co pozwala rozpędzić limuzynę Porsche do 269 km/h, osiągając wcześniej 100 km/h w 5,5 sekundy.
Co więcej, osiągi te nie są okupione wysokim zużyciem paliwa. Według producenta, przy w pełni naładowanych akumulatorach, spalanie Panamery S E-Hybrid wynosi 3,5 l/100 km.
Kolejną nowością będzie 3-litrowy silnik montowany w Panamerze S, który zastąpi stosowany dotychczas motor 4.8 V8. Dzięki podwójnemu doładowaniu, "V-szóstka" osiąga 415 KM oraz 521 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Osiągi tego auta nie są jeszcze znane.
Szczegóły dotyczące odświeżonej Panamery poznamy w najbliższych tygodniach. Sprzedaż tego modelu rozpocznie się w drugiej połowie 2013 roku.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?