Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Posiadam Saxo 1.1 Sx, które miało być dla żony, ponad trzy lata (jest to mój 7 samochód). Przejechałem ponad 50 tys. km. Ogólnie auto udane. Jest szybkie, zwinne i doskonałe do jazdy po mieście (łatwe parkowanie). Poza miastem też jest dobre z uwagi na zawieszenie, które „przykleja” samochód do jezdni i pozwala na pokonywanie zakrętów z dużą szybkością. Ponadto siedzenia są dobrze wyprofilowane a długie siedzisko pozwala na znoszenie długich przelotów bez specjalnego zmęczenia. Samochód nie jest paliwożerny. W mieście ok. 6,5 l, poza miastem a przy nawet dynamicznej jeździe ok. 6,0 l. (w zimie po ok. 0,5 l więcej). Jadąc z prędkością ok. 90 km/h poza miastem można zejść do 5,0 l/100km. Do prędkości ok. 100 - 110 km/h jest ciche, później staje się głośniejsze, ale raczej słychać wtedy szum powietrza i opon. Dobra widoczność tak przez szyby jak i w lusterkach. Dobre światła do jazdy w nocy. Zamontowałem szyberdach oraz podłokietnik. Z tym podłokietnikiem (choć fabryczny jest dziwnie drogi) to dobry pomysł. W długich trasach znacznie zmniejsza zmęczenie. Koło zapasowe to gehenna jeśli trzeba je wymienić w nocy i gdy jest błoto oraz pada deszcz. Pewnie ma to jakieś swoje zalety, ale ja ich nie miałem okazji doświadczyć. W trakcie eksploatacji musiałem wymienić pompę paliwa oraz miałem kłopoty z wtryskiem (gaźnikiem?). Serwis poradził sobie dopiero przy drugim podejściu. Przebieg międzyprzeglądowy 20 tys. km to wygoda i oszczędność. Z przodu dużo miejsca dla dwóch osób, z tyłu nie wiem bo nie miałem okazji jechać. Bagażnik, jak na takiego malca, dość duży. Rozwiązanie z montażem tylnych głośników to „cud rozwiązań technicznych”. Sam montowałem i chyba coś pourywałem. Trudna sprawa. Całą tylną tapicerkę trzeba rozebrać. Aha, coś jest z odległościami od pedałów, szczególnie sprzęgła. Trudno ustawić pozycję fotela, w której by człowiek wygodnie siedział, szczególnie do jazdy po mieście. Już trzy lata szukam właściwej pozycji i nie mogę je dopasować do siebie. W poprzednich samochodach nie miałem z tym problemu. To tyle moich spostrzeżeń, może przydługi wywód, ale myślę, że zdawkowe „świetny samochodzik” nic nikomu tak właściwie nie powie. Ogólnie udane auto z oceną na 4+ biorąc pod uwagę klasę samochodu, ale drugi raz bym go chyba nie kupował, szczególnie wtedy gdyby miał to być samochód dla mnie. Pozdrawiam wszystkich czytających. kolosik :-))
Podsumowanie: Ja opisze ten samochodzik krudko i zwięźle. Dobry,tani w ekspluatacji,pojemny jak na tą klase i jego wielkość.Jednym słowem bardzo dobry samochodzik. Wiem z własnega doświadczenia gdyż posiadan ten samochud od 1997 roku.
Podsumowanie: Tani w ekspluatacji-mój rekord to 3,2l ropy na sto kilometrów.Cena części nie odbiega od średniej.Saxo 1.5d jest moim trzecim samochodem z tym silnikiem.Jedyne rzeczy serwisowe to bieżące wymiany ekspluatacyjne.
Podsumowanie: Mam 1.1 sx (2000 r 55kkm), przejechałem nim 11 kkm z czego 10 kkm na gazie. Dość komfortowy dynamiczny maluch, duży bagażnik, ekonomiczny - 7,5 l LPG/100 km, dobre wspomaganie, elektryka, poduchy, nie słychać go bardzo na dziurach. Do 3000 rpm cichy później silnik daje znac o sobie. Wady: mało miejsca z tyłu, trochę stuka tylna półka, dlugi skok lewarka od biegow, chwyt powietrza zasysający wodę po wieździe w kałużę.Dostosowany do moich wymiarów - długa jazda nie jest męcząca. Niska pozycja choć wygodna niektórym utrudnia wsiadanie Po 10 kkm poleciał przegub półosi (na własne życzenie - poniosło mnie). Koszty 11 kkm poza ASO : filtr oleju 19 PLN, powietrza 20 PLN, Swiece 32 PLN + paliwo, półoś do wymiany - ze szrotu we Francji 150 PLN gaz 1700 PLN (po 5 miesiącach zwróciło się ok.1200). Dla porównania mam Punto I, Uno i Corsę - komfortem przegrywają, niezawodność podobna.
Podsumowanie: Jestem posiadaczem już 6-cio letniego Saxo 1.1i SX (pięciodrzwiowy). Autko używam zarówno do jazdy miejskiej jak i na dalekie wypady zagraniczne (Włochy, Chorwacja) mam już zrobione 90000 km i jak narazie jedyne czynności jakie musiałem wykonać to czyszczenie czujki ABS, wymiana oleju w silniku i płynów, oraz oczywiście klocki hamulcowe. Jak narazie jeszcze wciąż jeszcze mam oryginalne (fabrycznie zakładane) opony Micheline i chyba jeszcze z rok się uda na nich przejeździć. Samochód ogólnie bezawaryjny, choć troszkę głośny, za to dość zrywny silnik (jak na swoją pojemność) jednak z malutką ale nie za mocno przeszkadzającą wadą (lekkie nierówności na biegu jałowym) ! Spalanie zadowalające w jeździe miejskiej, ale za to na trasie rewelacja - tylko 4 z małym + Polecam wszystkim którzy nie szukają "mercedesa" w tej klasie, gwarantując sporadyczne wizyty w serwisie celem wykonania niezbędnych czynności eksploatacyjnych !
Podsumowanie: 1.1 benz Mojemu leci od kwietnia 4 rok, zrobilem 61 tyś i ogolnie jestem zadowolony. nic nie musialem naprawiac jednak martwi mnie to co cie cieszy a mianowicie spalanie... moj wciaga jakies 7 - 8 l. nawet przy spokojnej jezdzie. cos musi byc spaprane. jak byl nowy jezdzilem po europie w 4 osoby i bagaze - wychodzilo 5.5 - 5.8 na 100 po autostradach oczywiscie. dzisiaj jak jade na dzialke na kaszuby zwyczajna szosa tam i spowrotem lacznie 140 km musze tankowac za 4o zeta., chyba trzeba cos wyregulowac. acha i jeszcze jedno. cos zaczelo mi metalicznie szumiec przy wciskaniu gazu na za wysokim biegu. np. pod gorke jak sie meczy. dawniej tego nie bylo. slyszalem ze moze jakies lozysko od skrzynki ale nie wiem. apropo skrzyni. klopot czasem z jedynka, jak dociagam go na dwojce maksymalnie przy wrzucaniu 3 jest zgrzyt. ogolnie troche rajddowalem nim po polnych drogach -zawieszenie ok. faktycznie za duzo plastiku, nie ma przytulnej atmosfery. pozdrawiam
Podsumowanie: Jestem posiadaczem saxo1.1 rocznik2001.Obecnie jego przebieg jest w granicach 20000km i jak do tej pory sprawuje się świetnie jest naprawde ekonomiczny w spalaniu,i wyjątkowo delikatny w prowadzeniu.Miękko zestrojone zawieszenie to jego zaleta(takie jest moje zdanie),w dalekich trasach nie czułem zmęczenia.Uważam,że to auto naprawdę jest godne polecenia.
Podsumowanie: Przez 4,5 roku jeżdziłem bez zaglaądania pod maskę. Jedyniedrobna korekta w zawieszeniu (o ile pamiętam sworznie w wahaczu). Gorąco polecam jako samochód miejski. Dynamiczny, zwrotny i mało pali. W trasie niestety głośny. Hamulce też mogłyby być lepsze.
Podsumowanie: Mam od ponad 2 lat saxo 1,5D. Jak go kupiłem miał 35 tys km teraz ma 115 tys. Jedyne co się zepsuło to przetarł się kabelek i zwarcie rozwaliło moduł na pompie wtryskowej sterujący immobilajzerem. Koszt naprawy 650 PLN. Jest to full opcja tylko bez skóry, z włączoną klimą w mieście pali 5 litrów ropy i za to go kocham, w trasie 4litry/100km Dobrze wyposażoną wesję polecam, ABS też raz uratował mi życie. Gdzieś za rok będę go sprzedawał, chętnych zapraszam 607 499 252
Podsumowanie: Posiadam saxo silnik 1.1i rok1997 dynamiczny silnik ,bardzo dobre zawieszenie mało pali 5.3l/95pblub 7l/lpg.duży bagaznik jak na auto tej klasy.co wiecej wymagac za te pieniądze.
Znajdujesz się w dziale Citroen Saxo opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Citroen Saxo, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Citroen Saxo.