Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Samochód dla Panów w kapeluszu
Podsumowanie: Świetne auto dla Rodziny
Podsumowanie: niby duże ale bardzo wdzieczne autko spalanie na poziomie zwykłego sedana a jazda o niebo lepsza polecam
Podsumowanie: To moja kolejna Cytrynka. Przedtem ZX i Xantia. Po Xantii zawieszenie wydaje się trochę twarde, ale po przejściu z hydro na sprężynowca tak jest zawsze. Auto dość wygodne ze sporym bagażnikiem. Po zakupie założyłem instalację gazową firmy KME. Średnie spalanie w mieście to około 10L LPG i do tego trzeba doliczyć ok. 0,5-1,0L benzyny/100km. Jazda głównie w mieście. Roczny przebieg to około 18-19 tys km. Zanim kupiłem patrzyłem głównie na te z silnikami wysokoprężnymi - ale mam co mam i nie żałuję. Spokojnie mogę polecić takie auto innym, choć wciąż mi się marzy C5 (głównie dla hydrauliki w zawieszeniu). Moja XP jest z 2001r, silnik 1,8 16v 116KM, Przebieg w/g licznika 209 tys km (myślę że spokojnie można tu sporo dołożyć, ale nie ma tragedii). Mam ją od 03.11.2011r.
Podsumowanie: Bardzo dobra ocena, samochód sprawny, zrywny, dobre przyśpieszenie, bez specjalnych uwag.
Podsumowanie: Mam Xsare rok 2003 silnik 1,8 benzyna - nastepny bedzie taki sam tylko ze mlodszy - jezdze sporo okolo 20tys/rok woze nim cala rodzine bagaze i psa, robimy dlugie trasy bo mieszkamy w belgii a do polski na wakacje swieta itd ten samochod to zbawienie jak narazie zero problemow i oby tak dalej Jezdze caly czas na klimie mam automatyczna dziala swietnie spalanie mieszane wychodzi mi okolo 7,7L/100km komputer pokladowy podaje wszystko to co chce wiedziec tempomat dziala zbawiennie na autostradach i daje psychiczny luz w czasie jazdy podlokietniki dodaja komfortu a boczne poduszki powietrzne zabezpieczaja podswiadomie Wkurza mnie jedynie brak obrotomierza ale juz teraz na sluch silniczek biore Auto jak pisali inni jest podatne na boczny wiatr a lewy slupek troche utrudnia widocznosc ale to szczegoly Troche wolny i zamulony na niskich obrotach ale jak go rozkrece na trasie idzie pieknie - bez watpienia to najlepsze auto jakie dotychczas posiadalem - wygodne rodzinne i wytrzymale pali przyzwoice i jedzie rowno moze troche jakby wiekszy moment obrotowy mial daloby sie nim lepiej pszyspieszac ale ogolna ocena Bardzo dobra!!! aha jako ciekawostke zaskoczyl mnie akumulator pod siedzeniem kierowcy Mowie powaznie polecam ten samochod
Podsumowanie: Kupiłem ten samochód bo...chciałem go mieć. W porównaniu z Octavią odczuwam większy komfort jazdy. Warsztat samochodowy odwiedzam z taką samą częstotliwością jak odwiedzałym z Octavią. Mam wersję 117KM z instalacją LPG. Całość współpracuje poprawnie. Trzeba tylko częściej sprawdzać poziom oleju silnikowego (ten silnik tak ma).
Podsumowanie: Przesiadłem się do xsary z aut niemieckich znajomi pukali się w głowę co ja robię przesiadam się na francuza i co ? jeżdżę już 4 lata a przeważnie żona i jesteśmy bardzo zadowoleni i nie żałujemy tego zakupu.
Podsumowanie: super samochód dla rodziny i na wypady za miasto
Podsumowanie: Moja opinia jest bezstronna , gdyż już wymieniłem na C4 Picasso ( o czymś to świadczy ). Samochód świetny , komfortowy i super bezawaryjny. Spalanie bajka , miasto 6,6 l zima , trasa 6 litrów powyżej 100 km/h . Miałem ją od nowego i serwisowałem w serwisie, w którym byłem raz w roku. Polecam z całego serca , nowy właściciel jest zachwycony - przesiadł się z Renault Megane
Znajdujesz się w dziale Citroen Xsara Picasso opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Citroen Xsara Picasso, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Citroen Xsara Picasso.
Citroen C5X.Test. Powrót marki do segmentu D
Citroen C5 Aircross 2022. Pierwsze wrażenia, zmiany po liftingu, ceny i wyposażenie
Citroen C3 1.2 PureTech 83 KM vs Hyundai i20 1.2 MPI 84 KM. Porównanie nietuzinkowych mieszczuchów
Citroen C4 1.2 PureTech 156 KM vs Kia XCeed 1.5 T-GDI MHEV 160 KM. Porównanie mocnych kompaktowych crossoverów