Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: samochody te maja ładna sylwetke czasem oczywiscie sie psuja ale jesli chcecie to podam wam gdzie mozna tanio naprawic takie samochody w serwise ktory posiada czesci nowe i urzywane koło warszawy na trasie konstancjin jeziorna-gora kalwaria miesjcowosc kaweczyn4 tel715 28 29 lub 0608 178 875
Podsumowanie: autko bardzo dobre komfortowe,ekonomiczne mam swoja 2lata i zrobilem80tys..bez zadnych wiekszych.inwestycji.silnik1,4rozkreca sie dobrze od3,5tys.obrotow.wycisnolem ze swojej 195km/h mam sportowe tlumiki i filtry.goraco polecam XSARCIE!!!!
Podsumowanie: Jeżdżę Xsrą Break z Francji - exclusive 2.0 HDI 90 kM, 2002 r. przebieg 90 tys. km. Auto bardzo oszczędne - na trasie 880 km - połowa drogi w Niemczech (jazda ok. 160/h) i połowa w kraju już spokojna jazda, spalił 5,1 l/100 km. Tą samą trasę jechałem astrą 1,6 benzyna, bez porównania na korzyść francuza. Jedyna awaria w xsarze to naprawa alternatora koszt 580 zł. Jak na razie, to moje najlepiej wyposażone i najwygodniejsze auto. Trochę mocniejszy silnik i samochód prawie idealny. Polecam
Podsumowanie: Zgadzam sie silnik 1.4 służy do spokojnej jazdy a nie do ścigania wiec nie rozumiem czemu niektórzy pisza ze jest to za slaby silnik
Podsumowanie: Do ZDZIWIONEGO: nie wiem czemu tak krytykujesz to auto, 4 lata temu kupiłem nowe w salonie i to właśnie z silnikiem 1,4, 75 KM. Do codziennej normalnej jazdy w zupełności wystarczy, spalanie na trasie 5,5 l/100 km; średnio: 7,5 l/100. Fakt auto z tym silnikiem nie jest rakietą ale nie o to chodzi. A odnośnie drogiego serwisu to nic mi o tym nie wiadomo bo moje auto nie ma potrzeby tam jeździć, gdyż się nie psuje. Elementy eksploatacyjne są wymieniane u zaufanych niezależnych mechaników. Nie wiem, czy jeździełeś jakimiś przereklamowanymi astrami, golfami czy focusami. Ja miałem okazję jeździć również tymi samochodami i stwierdzam, że astra i focus nie dorastają xsarze do pięt. Jedynie jezdę golfem IV można uznać za poprawną ale niestety to toporne wnętrze golfa - po prostu jeden wielki SMUTEK, i te zegary niebieskie - TRAGEDIA(może projektowali to ruscy) kompletnie dyskwalifikuje ten samochód.
Podsumowanie: ja mam Xsare super autko rok 98 diesel 1.9 w wakacje cały czas but w gazie 100-130km\h ponad 1400km na Litwe i Mazury spalanie 5.3 teraz zimą więcej Autlo polecam
Podsumowanie: Miałem Xsarę 2.0HDI zrobiłem 185 tys km w 5lat, W serwisie byłem ze wszystkimi usterkami nieco ponad 40 razy. 10 -przeglądy i drobne naprawy. Raz urwał się katalizator - przerdzewiał - ogromny koszt wymiany. Spalanie minimalne na trasie Gliwice-Praga-Gliwice 4,2 l/100 (pisali o tym w Auto Moto i Sport), max 9l. w HDI po 150 tys grzechoczą wtryskiwacze - we wszystkich silnikach HDI z PSA - nic grożnego, -25 stopni ostatnio - zapala bez problemów( trzeba mieć tylko dobryakumulator).
Podsumowanie: mam od roku xsare1.9Dwymienilem sprzeglo,pompe wodna i przeglub.Silnik choc bez turbo to bardzo dynamiczny.Zawieszenie moze nie tak wytrzymale jak w niemcach ale zato nie ma wygodniejszego auta w tej cenie
Podsumowanie: zajmuje sie citroenami od 5 lat.idealne diesle hdi tylko po 250 000 psuje sie uklad wtryskowy(nie zawsze). do benzyny nie zakladajcie GAZU- to smierc dla silnika
Podsumowanie: Jestem właścicielem Xsary VTR od lipca 2005. Jak narazie jedyna usterka związana jest z tegoroczną zimą. Mianowicie zamarzł trójnik odpowietrzający skrzynię korbową no i wywaliło cały olej przez bagnet. Ta przyjemność plus lawqeta kosztowała mnie 500.00 Niestety takie są koszty nieposiadania garażu i ostrej tegorocznej zimy. Poza tym reszta jest OK
Znajdujesz się w dziale Citroen Xsara opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Citroen Xsara, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Citroen Xsara.