Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Mam go od 2001r drugi właściciel silnik 1,4 ekonomiczny ale nie rakieta u mnie z gazem zwykłym tyle że z komputerem przebieg 260 000 z czego ja 150 000 prawie całośc na gazie po ok. 200000 wymiana łożysk tylnej belki sprzęgła co jakiś czas 20-30 tys któryś slientblock faktycznie uszczelka pod głowica do 100 tys silnik i skrzynia bez remontu dla mnie bardzo ładny samochód pojemny funkcjonalny ogromny bagażnik jak na tę klasę chyba najgorsza wada to drobiazgi a to klamka a to siłowniki w tylnej klapie faktem że do 180000 nic się nie działo no iten komfort jazdy i prowadzenie super gorąco polecam zmieniłem na c5 i już nie to
Podsumowanie: Citroeny są bardzo OK, jednak u nas nie są doceniane, byłem właścicielem kilku "cytryn" ropniaków i uwazam te samochody za bardzo dobre /xsara, saxo/ przyznaję, iż zawieszenie szwankuje, ale to wina naszych dróg. Jeżdziłem już bardzo wieloma samochodami różnych marek i obecnie jeżdzę astrą, której blachy mają jeszcze daleko do cytryn,zamierza również kupić citroena
Podsumowanie: Jeżdżę Xsarą 1,8 (8 zaworów) wer. Millennium z 2000 roku (stara buda) od ponad 2 lat. Auto było sprowadzone z Niemiec przy przebiegu 27 tyś teraz ma 87 tyś. Do tej pory wymieniłem drążki stabilizacyjne pionowe ukł. kier. (przy naszym stanie dróg to normalka co 15-30 tyś), sworznie wahaczy przednich, tarcze hamulcowe (zresztą z głupoty mechanika bo jeszcze można było na nich z 30 tysięcy przejechać), łożyska belki skrętnej tył, tłumik środkowy i tylny no i amortyzatory przód. A tak to tylko zalecane w książce wymiany i przeglądy. Nie jeżdżę do ASO (zdzierstwo) taniej o połowę jest w warsztatach specjalizujących się w sam. francuskich. Ogólnie auto sprawuje się poprawnie ma swoje kaprysy ale to przecież francuz. Kupując Xsarę trzeba wiedzieć, że jest to delikatne auto, zawsze w nim coś będzie skrzypieć ale za to daje duży komfort i frajdę z jazdy. Nie jest paliwożerne (6-7 l trasa i 9-11 miasto). Służbowo jeżdżę Peugeotem 406 (dramat pod względem awaryjności) i Skodą Octavią (kiepski komfort jazdy). Wydaje mi się, że Xsara to jedno z lepszych aut francuskich na polskim rynku, zresztą tylko Citroenowi (z francuzów) bym zaufał. Jedyny problem to utrata na wartości. Polecam.
Podsumowanie: Jestem zadowolony. Przejechałem w 3 lata 110tys i nie było wiekszych problemów. Chyba awarie są uwarunkowane przypadkami losowymi i tym jak się dba o samochód. Tak jak zawsze potrzeba też trochę szczęścia --> nawet mercedesy sie psują.
Podsumowanie: xsarka hmmm 3lata w moich rekach rocznik 98 przebieg 84tys silnik 1,4 wersja sx! Silnik pracuje dynamicznie ale na wys obrotach nei wiem czemu ludzie tak narzekaja? ja wyciskam z niej 190! a 180 to tak spokojnie! Tylko tzreba pamietac ze prawdziwa jazda tym autem zaczyna sie dopiero od 3,5 tys doooo odciecia zaplonu:)a co do awaryjnosci to zawieszenie wiecznie laczniki stabilizatora itd... jak to francuz:)
Podsumowanie: Xsara 1.4 1999r. - przejechałem 125000km - wymiana silniczka krokowego ok 60 tys.km (podobno relatywnie łatwo ulega zabrudzeniu nagarem i głupieje), wymiana uszczelki pod głowicą ok 90tys.km - szybkie zużywanie sie elementów układu hamulcowego z przodu - kilka wymian klocków i 2 x tarcze - klocki z ASO "śpiewały" - niemarkowe cichsze obecnie Xsara II 2003r. 1.6 16V benz. - 46000km - niebo a ziemia w stosunku do poprzedniej generacji - silnik "żyleta", nieco twardsze zawieszenie (słabszy komfort jazdy, ale bezpieczniej i pewniej), zdecydowanie lepsze hamulce (przód i tył tarcze, przód wentylowane, trwalsze i skuteczniejsze niż w starej Xsarze) - auto super!!! jedynie mogłoby nieco mniej palić (miasto 9, trasa 6-7)
Podsumowanie: Mam xsarkę 1,8 16v VTS od 6-ciu miesięcy.Przejechałem ją 18 tyś.km ma teraz 120 tys.km.Jest ok.Dotej pory awarie które mnie spotkały to: 1)przerywacz kierunkowskazów 2)łączniki dr.stabilizatora przód 3)czujnik tlenu 4)pompa paliwa Jedyne 900 zł. :) . Siada mi środkowy tłumik,ale będzie w te miejsce strumienica.Sonda i pompa paliwa to skutki mojej instalacji gazowej (sekwencyjnej).Pozorna oszczędnośc taniej na stacji drożej w eksplatacji.Toby było tyle xsarka jest cudowna ładnie się prezentuje na 16 calowych alusach :)Pozdrawiam.
Podsumowanie: Xsara II Break 2002 r. 2.0 HDI 90KM, 85000 km exclusive z Francji. Auto super wyposażone. Silnik po osiągnięciu optymalnej temp. cichy i dynamiczny a przy tym w miarę oszczędny. Zdecydowanie na pochwałę zasługuje komfort jazdy i bardzo dużo "fajnych bajerów". Jedynym mankamentem jest wskaźnik paliwa o dziwnych wskazaniach.
Podsumowanie: Jestem właścicielem Citroena Xsary 1.6 w ostatnim czasie założyłem w aucie instalację gazową (wtrysk gazu sekwencyjny) jedyną usterką jaka wystapiła w tym czasie i której nie zdołałem jeszcze usunąć jest skład mieszanki, który wywołuje zapalanie się kontrolki od silnika. Nie jest jednak to nic, co mogłoby uniemożliwiać poruszanie się autem. Jeździ się na razie super. Srednie spalanie gazu przy dość dynamicznej jeździe wynosi ok. 9 litrów gazu. Auto nie traci na osiągach. Dodam jeszcze, że zbiornik gazu mam założony w miejscu koła zapasowego dzięki czemu nic nie tracę na ubytku przestrzeni bagażowej. Jedyne co zamierzam zrobić to kupić koło dojazdowe. Wada mojej Xsary jaką wykryłe jest jedynie utrudnione czasami włączanie biegu wstecznego, ale nie jestem pierwszą osobą, która to stwierdziła.
Podsumowanie: Mam od roku Xsarę 1,8 16v Exclusive z 1998r sprowadzoną z Francji. Ma koło 115KM. Wyposażenie naprawdę super, pełna opcja. Komfort jazdy też, autko głośne dopiero pow. 170km/h a wyciąga do końca licznika czyli koło 200. A to przyśpieszenie - fajnie się ściga i wygrywa z mocniejszymi autkami! No i na prawdę malutko pali jak na taki duży silnik - jadąc spokojnie w trasie 6,5 l maks. Niezawodność też OK, zupełnie nic się nie dzieje. Części drogie ale są tanie zamienniki z Francji (np. ukradziono mi elektryczne lusterka, cena kompletu to 1700PLN, a ja znalazłem komplet za 300PLN - i to nowe z gwarancją). Polecam gorąco!!!
Znajdujesz się w dziale Citroen Xsara opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Citroen Xsara, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Citroen Xsara.