Wybierz pojazd:

Posiadamy opinie o 686 modelach samochodów z 70 marek.

Daihatsu Rocky – Opinie

Oceń swoje auto
Ocena ogólna: 4.89
w oparciu o 9 opinii
Opinie o samochodzie Daihatsu Rocky
GOCHA

Daihatsu Rocky

GOCHA poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(5)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

ROCKY jest super autem. Jeżdżę nim już półtora roku i jestem zachwycona możliwościami. Wzbudza respekt i zainteresowanie na drodze wyjątkowo ładną sylwetką. Wjedzie wszędzie, nie ma dla niego rzeczy niemożliwych - sprawadzałam. POLECAM również paniom!

Pokaż pełna opinię
bosum

Daihatsu Rocky

bosum poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(4)
Ogólna
4.0
Podsumowanie:

mam Rockiego 2,8TDI z 1991r.bardzo solidne i niezawodne autko,wadą na naszych tragicznych drogach jest to że nie mieści się w koleinach i trudna dostępność części a poza tym same plusy tak w terenie jak ina szosie bardzo małe spalanie max 11,5l.Gorąco polecam

Pokaż pełna opinię
Rocky

Daihatsu Rocky

Rocky poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(5)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

super auto potrafi ciągnąć stara nie ma dla niego żadnych ograniczeń .Części jest pełno np.tylne amory pasują od wielu amerykanów poza tym jest sklep w Poznaniu na ul Słonecznej jest chyba wszystko tylko po co jak tam się nic nie psuje!!! pozdrowionka

Pokaż pełna opinię
rychu peja

Daihatsu Rocky

rychu peja poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(5)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

mam ten samochod od ponad roku niezawodny w terenie jak i na polskich drogach:-) silnik wyglada jak by byl niedozajechania i tak tez dziala, krotko mowiac niema dla niego rzeczy niemozliwych. ogolnie w srodku wygodny i przeswit okien jak i wysokosc sprawia ze na drodze sie ma przewage nad innymi, bagaznik z pozoru bardzo przestronny, a co chodzi o czesci to poprostu trzeba zamawiac albo dobrze poszukac, zuzycie paliwa jak na taki samochod ma male, podsumowujac ciezko przejsc na osobowy z takiej maszynki i jak jezdzilem zdarzalo sie ze ludzie z ciekawosci mnie zatrzymywali aby uzyskac informacje o nim. pozdro dla urzednikow ktorzy robia na klejach

Pokaż pełna opinię
karaban

Daihatsu Rocky

karaban poleca ten samochód

Silnik
(4)
Zawieszenie
(5)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

mam to auto od 2003 roku i nic sie nie działo do momentu tegorocznego przegladu! cos z hamulcami nie tak jak powinno byc,i nie ma nigdzie czesci zeby to naprawic, z innymi usterkami pewnie bedzie tak samo. Ale prowadzi sie dobrze, 5 bieg odkryłem dopiero w tym roku bo sprzedawca nie mówił ze jest taki, jeździ nawet po schodach w bloku!! Polecam szczególnie leśniczym i lubiącym powiariować w sniegu z napędem na tył!!Z zakrętu nie wypadnie nawet przy 100 km/h także zawieszenie spoko!!Nad morze jechałem 10 godzin na 4 biegu ale i tak petarda!! -----<"" pozdro dla żylaka

Pokaż pełna opinię
zbir

Daihatsu Rocky

zbir poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(5)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

Zawieszenie, silnik, spalanie super. Jezdzic nim to prawdziwa przyjemnosc. Super autko w rozsadnych pieniadzach.

Pokaż pełna opinię
mobile4x4@vp.pl

Daihatsu Rocky

mobile4x4@vp.pl poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(5)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

CZESCI !!! / Posiadam czesci !!! Autko jest rewelacyjne. Super silnik, nielamze sportowe przyspieszanie dzieki TDi, niskie spalanie, super zawieszenie. Wszedzie wjedzie, wszedzie dojdzie. Niezawodne pomimo wysokiego przebiegu. CZESCI? - Nie ma problemu. Posiadam prawie wszystkie czesci. tel: 600-697277, mobile4x4@vp.pl

Pokaż pełna opinię
jaroslawpletkus@wp.pl

Daihatsu Rocky

jaroslawpletkus@wp.pl poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(4)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

Samochód znakomicie spisuje sie w terenie naprawde mozna wjechac wszedzie.Czesci sa dostepne bez wiekszych problemów.Moj samochodzik ma niezłe spalanie jak na 2.8td z 87`bo tylko 8.5-9L/100km.Jedyna wada to brak blokady mostów.Samochod jest godny polecenia.

Pokaż pełna opinię
gut.robert@wp.pl

Daihatsu Rocky

gut.robert@wp.pl poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(4)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

Bardzo dobre auto jak na swoje lata produkcji. Szkoda, że ciężko o części i dobry serwis.

Pokaż pełna opinię

Znajdujesz się w dziale Daihatsu Rocky opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Daihatsu Rocky, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 0 generacji samochodów Daihatsu Rocky.