Wybierz pojazd:

Posiadamy opinie o 712 modelach samochodów z 72 marek.

Ford – Opinie

Oceń swoje auto
Ocena ogólna: 4.55
w oparciu o 2143 opinie

Ford – wszystkie modele

Opinie o samochodzie Ford
bolo

Ford Escort

bolo poleca ten samochód

Silnik
(4)
Zawieszenie
(4)
Ogólna
4.0
Podsumowanie:

Ja w swoim dziadku 88 r narzekam jedynie na blachy . Zamierzam kupić nowszego ok 97,98.Będę wdzięczny jeżeli ktoś biegły podpowie mi od którego roku można liczyć na lepszą blacharkę.Może jakieś miały ocynk- moj na pewno ma maskę.

Pokaż pełna opinię
dpw@o2.pl

Ford Escort

dpw@o2.pl poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(5)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

sprzedam escorta 1995 16.16v stan idealny ghia benzyna gaz 165 tyś km cena do negocjacj tel 0604 796 421 Warszawa

Pokaż pełna opinię
www.gitar1974@tlen.pl

Ford Puma

www.gitar1974@tlen.pl poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(2)
Ogólna
4.0
Podsumowanie:

jezdze pumka ok5 lat....silnik jest naprawde nie do zajechania ale te zawieszenie...tragedia..koncowki,simerbloki wymienialem juz po 2 razy takze jest klopot z niektorymi czesciami np przegub.amortyzatory, tylko w serwisie po ok 500-800zl...autko naprawde dynamiczne

Pokaż pełna opinię
ania

Ford Fiesta

ania poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(5)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

Sprowadziłam Fiestkę ful wypas 1.3 1999r(z opłatami i reje.12000).Autko naprawdę super, mało pali-5l i ma niezłe przyspieszenie-180h.Polecam...

Pokaż pełna opinię
sidewinder@poczta.fm

Ford Focus

sidewinder@poczta.fm poleca ten samochód

Silnik
(4)
Zawieszenie
(4)
Ogólna
4.0
Podsumowanie:

Focus combi 1,6 rok 99 to samochod ktory mam i ktorym sie staram jezdzic zarowno na codzien jak i na weekendy za miasto,jak chce jedzie prawie 200 jesli chce spokojnie, daje rownie wielka przyjemnosc, bezyny ok 7 l fotele wygodne, rdza oczywiscie jak u innych przedstawicieli tego "gatunku" wiekszych minusow samochodu nie zauwazylem a kupilem "Go" bo chcialem i niekt mnie nie zmuszal do tego wiec zastanawiam sie dlaczego ludzie tak narzekaja??? moze ich ktos zmusil????pozdrawiam

Pokaż pełna opinię
tim

Ford Escort

tim poleca ten samochód

Silnik
(4)
Zawieszenie
(4)
Ogólna
4.0
Podsumowanie:

Mam escorta 1.8 D 95r naprawde polecam tanie autko. Wszyscy narzekaja na odpalanie a tu glownie chodzi o kompresje silnika slabo pali czyli slaba kompresja czyli silnik juz napewno swoje przejechal 300 400 tys jak nie wiecej , ale remont silnika nie znowu taka droga rzecz . polecam !!

Pokaż pełna opinię
marek

Ford Escort

marek poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(4)
Ogólna
4.0
Podsumowanie:

Ford Eskort 1.3 98r. (LPG sekwencyjny). Auto ma przejechane 190 tys. Na gazie jezdzi 3 lata i zrobilo w tym czasie 120 tys. Niedługo przyjdzie sie z nim rozstawać, ale co mogę o tym aucie powiedziec to raczej same pozytywy. Jak w każdym aucie cos tam sie z..bie ale są to raczej duperele. Poważnych awarii nie miałem i chyba mieć nie będę. Auto katowane jest niemiłosiernie i jak dotąd nigdy nie odmówiło posłuszeństwa. Silnik jak na tak małą pojemnośc jest niedozajebania, bardzo elastyczny. jak na 60KM bezproblemowo radzi sobie z oplowskimi czy vw 1.4 (60km) nawet nowymi. Na gazie senwencyjnym chodzi świetnie, bez utraty mocy. jest jednak bardziej poddatny na wyzsze spalanie przy wiekszych prekosciach. Na benzynce spalał niemal tak samo przy 120 jak i przy 170 max 7litrów). na gazie apetyt ma duzo wiekszy. przy spokojnej jezdzie do 120 km pali srednio w trasie 8 litrów. Jazda na maxa to juz 10-11 litrów. Silnik jak mowilem nie dozajechania ale trzeba pamietac o silniczku wolnych obrotów który lubi wariowac. Fachowcy z forda zalecają wymianę na nowy (koszt ok. 500zł) są śmieszni. to kawałek rurki, w której zbiera sie syf :)))) wystrczy przeczyscic wd40 i chodzi jak nówka. amortyzatory mam od nowosci (190 tys przebiegu ) i na tegorocznym przegladzie 70 % :))))). Łożyska kół tylnych padają jak muchy. na oryginalnych jezdził do ok 100 tys. potem juz zamienniki (chyba juz 5 komplet), niestety fatalnej jakości i stąd tak szybko je rypał. Zawieszenie twarde, coś zawsze stuka i puka. Trzymanie na drodze bezbłedne. Astra może tylko marzyć o czymś takim. A teraz w skrócie typowe usterki Eskorta: - przełącznik zespolony. samoistnie załancza długie światła, wciskając kierunkowskazy załancza długie. jedziemy na mijania- załancza długie (może on lubi długie :) - zamki w zimie nie do otwarcia nawet przez wyspecjalizowanego złoczyńcę - zbyt delikatne zderzaki (rozwaliłem już 2 a miałem lekkie dotkinięcie z innymi wózkami) - niski, za niski, łatwo coś dołem pzrerysować - wspomniany silniczek krokowy (zalecana regeneracja) - słabe tłumienie odgłosów pracy silnika A teraz troche plusów: + wytrzymały i elastyczny silnik 1,3 + świetna skrzynia biegów, 190 tys i nic:)) + tani jak barszcz przy zakupie używanego i w ekspoatacji + estetyka wnętrza + odpala za każdym razem bez kłopotu i bez względu na temperaturę

Pokaż pełna opinię
iCON

Ford Mondeo

iCON poleca ten samochód

Silnik
(5)
Zawieszenie
(4)
Ogólna
5.0
Podsumowanie:

Mam mondeo 93' 1,6 benzyna od prawie 2 lat. Auto spisuje się świetnie. Żadnych napraw z wyjątkiem drobnych detali. Duży, wygodny samochód, bardzo dobrze się prowadzi. Najtańsze auto w swojej klasie. Mógłby być trochę bardziej zrywny ale nie narzekam.

Pokaż pełna opinię
Eski

Ford Focus

Eski poleca ten samochód

Silnik
(3)
Zawieszenie
(3)
Ogólna
4.0
Podsumowanie:

Kupiłem Forda Focusa Kombi 1,6,100KM 2003r z przebiegiem 66,700 tyś. Przed kupnem sprawdzałem jego stan w Serwisie POLMOTORS Wałbrzych. Koszt sprawdzenia to 160 zł.Wynik idealny Przy przebiegu 67 tyś zacząłem słyszeć stuki z przekładni kierownicy.Wymiana to 1600 zł wraz z przekładnią.Szkoda kasy na sprawdzanie Autko jest słabe. Z trudem mażna wycisnąć 130 km/h. Do 140 to chyba max. Czy inne idą lepiej? Mało wygodny fotel kierowcy.

Pokaż pełna opinię
Eski

Ford Fusion

Eski poleca ten samochód

Silnik
(1)
Zawieszenie
(3)
Ogólna
4.0
Podsumowanie:

Kupiłem Forda Focusa Kombi 1,6,100KM 2003r z przebiegiem 66,700 tyś. Przed kupnem sprawdzałem jego stan w Serwisie POLMOTORS Wałbrzych. Koszt sprawdzenia to 160 zł.Wynik idealny Przy przebiegu 67 tyś zacząłem słyszeć stuki z przekładni kierownicy.Wymiana to 1600 zł wraz z przekładnią.Szkoda kasy na sprawdzanie Autko jest słabe. Z trudem mażna wycisnąć 130 km/h. Do 140 to chyba max.Czy inne idą lepiej?

Pokaż pełna opinię

Znajdujesz się w dziale Ford opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Ford, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 33 modeli samochodów marki Ford.