Wszystko
o samochodach
Wybierz pojazd:

Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.

Hyundai i30 II (2012 - teraz) - opinia użytkownika admin100

2015-02-20, admin100

Marka: Hyundai
Model: i30
Generacja: II (2012 - teraz)
Rok produkcji: 2012
Przebieg: 60 tys. km
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 1.6 CRDi

Podsumowanie:

Jeezdze wiecej po miescie teraz, wiec teraz bym kupil benzyne z fabrycznym gazem. diesel dobry na drogi podgorskie- turbinka pieknie pcha pod gorke i trasy. Dobrze sie zbiera po redukcji przy wyprzedzaniu, ale trzeba dac w trakcie manewru wyzszy bieg przy wyprzedzaniu "tira" bo moment obrotowy szybko znika.Trzystopniowe wspomaganie: tryb sport za malo precyzyjny na autostradzie. Tryb normal za duzy opor kierownicy - meczacy i nie pelny powrot. tyb komfort idealny na parkingi i ruch miejski po uliczkach, przy predkosciach powyzej 50 trzeba przelaczyc na normal, chociaz dobrze by bylo, zeby to robil automatycnie. co do widocznosci sie nie wypowiadam, bo mnie wystarcza dobrze ustawione lusterka (praktyka na busach), ale do tylu mocno ograniczona. Oswietlenie soczewki po zalozeniu zarowek homologow +130% bardzo dobre.

Ocena ogólna użytkownika:

Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?

  • Silnik:
    4.0

    Po 50.000 wyciek spod korka. Przy dynamicznym ruszaniu uciążliwa turbodziura. Przy dobrym wykorzystaniu momentu obr. od 0 do 60 km/h idzie jak burza, pozniej brakuje mocy. Silnik pracuje bez wibracji. Przybywa oleju przy jezdzie po miescie.

  • Zawieszenie:
    5.0

    Nic nie trzeszczy, plastiki niezlej jakosci. Dobra ergonomia. Nowoczesny wyglad, mily dla oka. Zegay z niebieska poswiata

  • Wnętrze:
    4.0

    Wygodny fotel, w dlugich trasach moj wrazliwy kregoslup nie cierpi. Dobra zakres regulacji fotel - kierownica - kazdy zbajdzie optymalne ustawienie. Przy dluzszej jezdzie boli mnie lewy lokiec oparty o podlokietnik. Wyswietlacz komputerka-radia w nocy daje po oczach- mozna wylaczyc. Ja 180 cm, z tylu kobieta 170 ma duzo miejsca na nogi, chociaz wyglad z zewnatrz tego nie sugeruje. Zaiweszenie twardo miekkie. Trzyma si w zakretach dobrze, alewiecej trzeba sterowac gazem niz kierownica. Lubi sie na sliskich w łuku wiaduktach przy duzej predkosci uslizgiwac w przeciwienstwie do innych aut z ta sama predkoscia. ESP pogarsze taki uslizg i utrudna kontre

  • Komfort jazdy:
    4.0

    Diesel dobry w trasy. Autostrada but w podlodze 180 -190 km/h spali do 10L. W super ekonomicznej jezdzie na pustych drogach zmiesci sie w 4L

Zużycie Paliwa

Śr. spalanie - cykl miejski 6.5l/100km
Śr. spalanie - cykl mieszany — l/100km
Śr. spalanie - trasa 5l/100km

Zalety i Wady

Zalety:
  • europejski nowoczesny wyglad
  • ie ekstrawagandzki
  • wygodny
Wady:
  • cena

Oceń swoje auto

Znajdujesz się w dziale Hyundai i30 II (2012 - teraz) opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Poznaj opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów generacji Hyundai i30 II (2012 - teraz).

Hyundai i30 Cena

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Hyundai i30 opinie

Oceń swoje auto

Hyundai i30 II (2012 - teraz) zdjęcia

Testy i porównania

Premiery i nowości