Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: jest poprostu super,kto opisuje ten samochód to ma zakłóty łeb,albo jest tepy.naprawdę jest super i ma klasę.zrobiłem już 240 tys .i nic mam silnik 4,7 na gazie.pozdrawiam
Podsumowanie: Kolega ma w firmie dwa mersedesy od nowoszci jednemu po 7000km rozwalilosoe wspomaganie a drugiemu po 70000km skrzynia , jak na amerykanski samohod 300000km wedlug MECH'a to jest bardzo dobry wynik. A tak naprawde to ktory samochod jest dobry ? poczytac opinie o ML czy X5 tez niby tragedia. Toyota Honda ? to som tylko toyoty i hondy auta bez klasy duszy tylko wielki kawal plastiku.
Podsumowanie: Moc z automatycznej skrzyni biegów wyposażonej standardowo w reduktor terenowy, przenoszona jest na koła przez dostępny tylko w tym samochodzie system o nazwie Quadra-Drive. Tworzy on jedyny w swoim rodzaju układ przeniesienia napędu na 4 koła poprzez skrzynkę rozdzielczą Quadra-Trac II i mechanizmy różnicowe o progresywnym tarciu przedniej i tylnej osi o nazwie (Vari-Lok). Quadra-Drive ułatwia kierowcy nie tylko poruszanie się w terenie, ale także np. na śliskiej, mokrej lub oblodzonej szosie, do maksimum wykorzystując podczas przyspieszania istniejącą przyczepność. Na drodze o dobrej przyczepności napęd przekazywany jest TYLKO NA TYLNE KOŁA (wiadomość do MECHA !!) Jednak kiedy tylko zaczynają się one ślizgać część napędu zostaje przekazana na przednie koła, stabilizując jazdę. To jednak nie jedyna zaleta układu. Quadra-Drive zapewnia też przenoszenie momentu napędowego nie tylko między przednią i tylną osią, ale potrafi także rozdzielać go na poszczególne koła. Nawet jeśli jedno koło złapie przyczepność, da sobie radę z ruszeniem z miejsca tego siłacza, bo trafi doń nawet 100% momentu obrotowego. Jedyną barierą ograniczającą terenowe możliwości tego auta to jego ciężar. pozdrawiam
Podsumowanie: Kochany Mechu ,grand nie jest wyczynową terenówką - rama podobnie jak w innych autach tego segmentu nie jest nieodzowną koniecznością !! Co się tyczy silnika , to porównywanie klasycznej amerykańskiej V z jakimkolwiek japończykiem pasuje jak pięść do nosa . Mosty tak samo - to nie wyczynowy monster RMPST !! A pisanie ,że gumy i sworznie w zawieszeniu zdychają po 10 tysiącach ( częściej niż wymiana oleju ?) pozostawiam bez komentarza.Co do wysokiej ceny - zgadzam się ,ja też nowego bym nie kupił ,mam lepsze pomysły na inwestowanie kasy .Pozdrawiam i proszę powtórnie o prawdziwe i konkretne opinie, dobrze by był , aby pisali je jedynie użytkownicy.
Podsumowanie: Mam Jeep grand cherokee 2 , przejachalam nim jusz 12000km i nic ,zarowka sie przypalila i tyle nic wiecej . za bardzo buja ? tak buja jezeli wsziadasz ze golfa czy jakejsz innej popierdulki , to jest SUV a nie zwykle auto to muszi inacej jechac , tam jedem z panow proponuje toyote , toyote to ja moge kupic swojej zonie po bulki jezdzic , chyba ze kupie Land cruisera ale to kosztuje wiecej nisz jest warte.
Podsumowanie: Tych co wstawiają 4 jedynki proszę o konkrety do poszczególnych pał !!!np. nie wiem co można zarzucić silnikowi 4,7 - zajechać taki jest nie lada sztuką , zawieszenie - jeep to jeep i dobrze ,że czymś się różni prowadzenie jego od innych podobnych - nie pasuje bujanie , mozna założyć inne amorki ( koni) - przechodzi natychmiast. A drobne awarie zdarzaja się w każdym aucie. W moim (120000 km) do tej pory wymieniłem gumy drążków stabilizatorów a teraz zauważyłem drobny wyciek z tylnego mostu - uszczelniacz przy wale . I TYLE , NIC WIĘCEJ - warunek jest jedem - O AUTO TRZEBA DBAĆ . Pozdrawiam autorów konkretnych opinii.
Podsumowanie: Martwi mnie ,że usunięto moją opinię - chyba dlatego ,iż oprócz granda dotyczyła takżeo pinii innych internautów a konkretnie KTMA i MAZIEGO .Jeżeli admin pozwala na łamanie przez nich punktu 1 dotyczącego działu opinii to nie rozumiem dlaczego wycofano moją.JESTEM WŁAŚCICIELEM TAKIEGO AUTA ,A CI PANOWIE CHYBA Z TAKIM MIELI KOLIZJĘ - ŻADYCH RZECZOWYCH KONKRETÓW . Więc proszę o nie usuwanie wiarygodnych opinii.Jeżeli chodzi o konkrety to jedyny problem jest z gumowymi elementami zawieszenia - alenanaszych drogach to nie dziwi.
Podsumowanie: ten kto wypowiada się na temat cherokee musi mieć jakieś blade pojęcie o tych samochodach jeśli się dba to sie jeżdzi chyba że koleś kupił to autko na szrocie u turka za 10 euro i ma najechane z 800 tyś.
Podsumowanie: Trochę przypadkowo stałem się właścicielem Jeepa Grand Cherokee rocznik 1995 5,2l. Samochód jesy z klasą, wzbudza respekt do tego jest luksusowy, niestety sytuacja życiowa zmusza mnie do sprzedaży, a szkoda naprawdę warte jest uwagi - polecam kontakt: 602231412
Podsumowanie: Tak transmisje reduktory psujom ale tylko w modeliach wyprodukowanych w USA , to nie jest terenowka to jest SUV tak samo jak ML i X5 , jusz dwa mieszionce jezdze Grandem z 2000r. 3,1 td , jedna wada 15-16 litrow ropy ale to auto wazy prawie 2000kg. A w stanach to nawet Toureg jest tanszy nisz w europie.
Znajdujesz się w dziale Jeep Grand Cherokee opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Jeep Grand Cherokee, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 4 generacji samochodów Jeep Grand Cherokee.
Średnia cena na podstawie 49 ofert:
147 139 złZakres cen: 60 000 – 490 000 zł
Średnia cena na podstawie 11 ofert:
30 864 złZakres cen: 26 400 – 33 000 zł
Średnia cena na podstawie 9 ofert:
22 689 złZakres cen: 15 900 – 28 999 zł