Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Asia (1 opinia)
Cadenza (1 opinia)
Carens (20 opinii)
Carnival (45 opinii)
Cee'd (124 opinie)
Cerato (23 opinie)
Clarus (29 opinii)
Joice (11 opinii)
Magentis (9 opinii)
Opirus (9 opinii)
Optima (1 opinia)
Picanto (40 opinii)
Pregio (2 opinie)
Pride (19 opinii)
Retona (1 opinia)
Rio (97 opinii)
Sephia (36 opinii)
Shuma (28 opinii)
Sorento (66 opinii)
Soul (4 opinie)
Spectra (5 opinii)
Sportage (106 opinii)
Stinger (2 opinie)
Stonic (2 opinie)
Venga (22 opinie)
Podsumowanie: Uczciwy zakup
Podsumowanie: ogólnie dobre auto ,polecam
Podsumowanie: żeby jakość fabrycznej instalacji LPG była zdecydowanie lepsza, to na pewno bym się nie pozbył tego auta, żona bardzo zadowolona z komfortu jazdy jak i z łatwości manewrowania na ciasnych parkingach.
Podsumowanie: Zastanawiałem się pomiędzy Hyundai lub Kia ,wszędzie opisy 1.4 T ,wygrała Kia 1.4 bez turbo. Kupiłem z wyprzedaży rocznika 2018, 1.4 PB 100 KM bez wodotrysków, nie ma co liczyć na wyścigi spod świateł. Lecz jeśli chcesz mieć auto rodzinne i bardzo pakowne /kombi ok 600 l/ bez turbo to samochód dla Ciebie. Światła LED przód i tył - automatyczne, klimatyzacja automatyczna - szybkie odparowanie szyb /tryb/, klimatyzacja sprawna, szybko robi się chłodno , ogrzewanie również na plus w chłodne poranki. Lusterko wsteczne fotochromatyczne. Radio działa bez zarzutów, również i port USB, gniazdko usb do ładowania telefonu. Spalanie również na poziomie - mam troszkę ciężką nogę - na pełnym baku przejeżdżam ok 500 km - duże miasto korki itp. Jestem zadowolony
Podsumowanie: polecam
Podsumowanie: Jako ze mam to auto od nowosci moge co nieco o nim napisac, jest to wersja po lifcie, do jego wad mozna zaliczyc slabe wyciszenie, o czym juz pisali inni uzytkownicy, oraz dosyc szybko zuzywajace sie laczniki stabilizatorow, choc reszta zawieszenia jest dosyc trwala i szybko wycierajaca sie kierownica ,ponoc te przed liftem sa duzo trwalsze, pierwsze laczniki polecialy po około 70 tys, czesci nie sa drogie ale nie warto oszczedzac lepiej kupic te markowe dluzej posluza, na te tanie szkoda pieniedzy, przy 40tys zalozone LPG Silnik bardzo dobrze spisuje sie na lpg zero problemow, regulacja zaworow co ok 50tys w tej chwili auto ma ponad 260tys i spisuje sie swietnie, zuzycie gazu to ok 9l na 100km ,zuzycie oleju to okolo 0,5l od wymiany do wymiany, zero awarii, od nowosci wymienione 3xlaczniki stabilizatorow , tylne wahacze, i raz wymienione tarcze hamulowe, reszta zawieszenia nie ruszana, pozatym tylko olej co 15tys i klocki hamulcowe tym roku pojawila sie rdza na tylnej klapie przy szybie, ale to podobno wada fabryczna
Podsumowanie: dobry samochód po prostu
Podsumowanie: Twarde, niewygodne fotele i kanapa - do miasta Ok, ale wyruszenie tym autem w trasę oznacza bol kręgosłupa. Komfort jazdy jest co najwyżej średni. Zawieszenie raczej twarde. W aucie rzuca się w oczy niestety niska jakosc wykonania (jest bardzo plastikowo). 2.0 GDI pali dużo. Bagażnik jest mały jak na tej wielkości auto. Na auto rodzinne jednak za małe.
Podsumowanie: Super auto tanie utrzymanie
Podsumowanie: Samochód polecam. Serwisowany w ASO. Wszystkie naprawy i wymiany płynów robione w terminie. Nigdy nie zawiódł.
Znajdujesz się w dziale Kia opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Kia, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 25 modeli samochodów marki Kia.
Średnia cena na podstawie 2 ofert:
8 050 złZakres cen: 7 400 – 8 700 zł
Średnia cena na podstawie 7 ofert:
7 743 złZakres cen: 6 700 – 10 999 zł
Średnia cena na podstawie 2 ofert:
9 150 złZakres cen: 8 400 – 9 900 zł
Kia Sportage 1.6 T-GDI MHEV 150 KM vs Skoda Karoq 1.5 TSI ACT 150 KM. Porównanie crossoverów w optymalnych wersjach
Kia Sportage. Oto Sportage 5. generacji
Kia Sorento 1.6 T-GDI PHEV 265 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Kia Sportage 1.6 T-GDI 177 KM 4WD. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI 120 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie