Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Odradzam nawet 150 tys nie wytrzyma
Podsumowanie: Trudno do czegoś się przyczepić. Potrzebowałem napędu 4x4 - działa bez zarzutu. Silnik mocny (2.0 CRDI, 184 KM), mógłby trochę mniej palić, ale tragedii nie ma. Jak dotąd - żadnych awarii, nawet tych małych. Klocki i tarcze wymienione po 60 tys. km, powiedzmy że mogłyby posłużyć dłużej, ale znów tragedii nie ma. Do tego ładny, jak dla mnie ładniejszy niż wersja IV, choć to kwestia gustu. Gdybym miał cokolwiek zmienić to dołożyłbym Android Auto, pochyliłbym wyświetlacz nieco do pionu wyświetlacz, dodałbym nadmuch na tył. Czyli drobiazgi.
Podsumowanie: Samochód został zaprojektowany na 80 tys km , a potem się sypie. Dużo pali. Odradzam zakup
Podsumowanie: polecam
Podsumowanie: dobry samochód po prostu
Podsumowanie: Twarde, niewygodne fotele i kanapa - do miasta Ok, ale wyruszenie tym autem w trasę oznacza bol kręgosłupa. Komfort jazdy jest co najwyżej średni. Zawieszenie raczej twarde. W aucie rzuca się w oczy niestety niska jakosc wykonania (jest bardzo plastikowo). 2.0 GDI pali dużo. Bagażnik jest mały jak na tej wielkości auto. Na auto rodzinne jednak za małe.
Podsumowanie: Czy bym kupił znów takie auto? Tak. Bardzo wygodne. Mimo że gabarytowo jesz duże to bagażnik mógłby być ciut większy. Ale jadąc z rodziną na narty czy nad morze spokojnie się mieścimy z bagażem. Niektórzy mówią że głośno przy dużych prędkościach, to nie jest samochód do szybkiej jazdy. Mimo dużego silnika nie potrzeba jechać szybko. Wyprzedzanie bajka. Te 174 KM robi swoje. Jak na samochód z tego roku jesteśmy zadowoleni. Automat, skóra (szkoda że nie wentylowana) wygoda. Polecam jeśli ktoś szuka w dobrych pieniądzach fajne auto. I na szosę i w teren.
Podsumowanie: Bardzo kiepsko wykonane,nieekonomiczne,nietrwałe.zwyczajnie badziewne.brak zalet.
Podsumowanie: Auto zaprojektowane z myślą aby robić dobre wrazenie. Niestety charakteryzuje się niskim komfortem użytkowania oraz licznymi, powaznymi usterkami. Przy 15 tys km widoczne już było nierównomierne zuzywanie przednich tarcz chamulcowych - według serwisu to normalne. Od poczatku był i jest problem z chamulcem ręcznym ( luźny uchwyt oraz przeskakiwanie w trakcie zaciągania pomimo regulacji w serwisie - według serwisu to normalne) Przy 55 tys km uszkodzeniu uległ centralny zamek wraz z sygnalizacją świetlna zamykania. Przy 59 tys km zaczeło występować odcięcie mocy przy 2900 obr - zdaniem serwisu winne jest niskiej jakości paliwo. Przy obecnych 60 tys jest już lekko wylany jeden z tylnich amortyzatorów - oczywiście juz po gwarancji. Ogólnie auto porazka. Strach pomysleć co bedzie przy 100 tys km. Poza tym gwarancja to czysta fikcja. Serwis kasuje około 1200 zł za obowiązkowy przeglad a jak przychodzi co do czego, to w ramach gwarancji nic się nie należy. Zdecydowanie odradzam zakup tego auta.
Podsumowanie: Fajne auto . Polecam
Znajdujesz się w dziale Kia Sportage opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Kia Sportage, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 3 generacji samochodów Kia Sportage.
Średnia cena na podstawie 250 ofert:
54 491 złZakres cen: 41 999 – 97 500 zł
Średnia cena na podstawie 52 ofert:
24 660 złZakres cen: 19 900 – 32 900 zł
Średnia cena na podstawie 2 ofert:
9 150 złZakres cen: 8 400 – 9 900 zł
Kia Sportage 1.6 T-GDI MHEV 150 KM vs Skoda Karoq 1.5 TSI ACT 150 KM. Porównanie crossoverów w optymalnych wersjach
Kia Sportage. Oto Sportage 5. generacji
Kia Sportage 1.6 T-GDI 177 KM 4WD. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Ford Kuga 1.5 EcoBoost 120 KM vs Kia Sportage 1.6 GDI 132 KM
Kia Sportage IV. Szykuje się bestseller!