Mitsubishi Pajero IV (2006 - teraz) - opinia użytkownika Napster
2014-12-19, Napster
Marka: | Mitsubishi |
---|---|
Model: | Pajero |
Generacja: | IV (2006 - teraz) |
Rok produkcji: | 2014 |
Przebieg: | 20 tys. km |
Nadwozie: | SUV |
Silnik: | 3.2 DID |
Podsumowanie:
bardzo fajne auto, mamy dwójkę dzieci wiec szukaliśmy pojemnego bezpiecznego auta na wycieczzki w terenie i nie tylko. Swietne właściwości jezdne (porównywalem z LandCruiserem), komfort (mam wersję 2014 więc juz wyciszoną i różnica jest spora bo kolega ma 2013 i tu w długich trasach juz troche hałas męczy). Mam najwyższą wersje wyposażenia plus stalową płytę ochronną pod silnik i dodatkową pod przedni zderzak. Spalanie ok, 11 litrów ropy ale to auto waży grubo ponad 2 tony. Polecam jeśli ktoś szuka auta terenowego i jednocześnie wygodnego w długich trasach na utwardzonych nawierzchniach. Oprócz Pajero rozważalem Toyote LandcRUISERA, Land Rovera Disco i Nissana Pathfindera. Po kilku miesiącach testowania, czytania, zasięgania opinii właścicieli tych aut wymienionych wyżej, poszukiwań na specjalistycznych forach 4x4, podsumowaniu i uwzględnieniu wskaźnika cena/ jakość wybralem Pajero i nie żałuje:) Polecam, email: [email protected]
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
silnik żwawo zabiera się do pracy, skrzynia biegów mogłaby by być ciut szybsza no ale można przestawić w tryb sportowy (sekwencyjna zmiana)
-
Zawieszenie:
na auto terenowe bardzo dobre, na krętych zakrętach troche buja i przeciąża no ale to nie Audi RS6
-
Wnętrze:
wszystko co trzeba, funkcjonalne, proste, mi się podoba jak na terenowe auto
-
Komfort jazdy:
auto prowadzi się bardzo dobrze, pozycja dość wysoka za kierownicą, bardzo dobra widoczność, stabilne jak po szynach w rożnych warunkach (gwałtowne ulewy, snieg, piasek itp)
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 11l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 11l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 10.5l/100km |
Zalety i Wady
- mocny silnik i dobra elastyczność
- swietne terenowe zawieszenie
- napęd bajka, w ustawieniu 4x4 z reduktorem i blokadą obu dyfrów mało co go zatrzyma
- swietna widoczność
- trochę za wolna automatyczna skrzynia ale to SUV terenowy
- miękie zawieszenie, buja i przeciąża na szybicj zakretach