Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Nie jest to auto Amerykańskie ale ma ducha i bardzo mnie ten fakt cieszy
Podsumowanie: Ja w tym samochodzie zakochałem się 20-cia lat temu. Podobnie było z moją żoną.Jednak z żoną już się rozwiodłem, ale 300ZX nadal pozostał dla mnie NR 1 wśród realnych autek. Więc spełniam sobie niejako marzenia z kawalerskiego stanu i ściągnąłem tzn. przyjechałem w pełni legalnie na kołach z UK takim modelem. Niestety tylko w UK znalazłem egzemplarz spełniający moje wymagania, gdzie bezwypadkowość była najważniejsza. Podjąłem decyzję ,kupuję, sprowadzam, przerabiam na EU. No i zaczęło się. Powiem wszystkim, że " masakra",musiałem rozpruć prawie całe auto, a szczególnie przód. I jak nie macie "dawcy"( całego) to naprawdę raczej odradzam.Tak na marginesie to przy okazji demontażu potwierdziła się bezwypadkowa przeszłość mojej furki.Roboty jest masa , instalacja elektryki automata i manuala, nie mówiąc już wolnossącego i twin turbo różni się . Ja korzystałem ze schematu ,który ściągłem z neta. Moja japońska wersja z UK była bogatsza niż dawca EU, toteż wiele w istalacji elektryki dorabiałem i przerabiałem. Było jeszcze wiele niespodzianek , bo nie chodzi mi o zniechęcenie ewentualnych zainteresowanych przeróbką. Jednak chcę uświadomić, naprawdę jest to trudny model autka,aby to zrobić. Na pewno JEDNAK SIĘ DA, tylko jeszcze raz podkreślam : dawca,dawca,dawca kompletny ,żeby było z czego wyciągać nawet najdrobniejsze części ,którymi się różni EU od UK. A jest ich wiele uwierzcie mi. Na szczęście ja jestem już na ukończeniu ,silnik już pięknie brzmi i składam środek, na wiosnę myślę ,że wystartuję. I jeszcze sprawa, jak macie dawcę" EUROPĘ " np. twin turbo z automatem to w UK można szukać tego samego lub wolnossaka automat lub manual. Przeróbki ,przeróbki ,ale da się zaadoptować. Jednak jak macie na odwrót EUROPĘ wolnossaka z manualem to zapomnijcie o twin turbo z UK. Naprawdę. Powodzenia wszystkim, którzy się odważą.
Podsumowanie: Auto kultowe . Mam takiego i nie narzekam ,daje dużo przyjemności z jazdy . Ci co chcą kupić to śpieszcie się bo zadbanych zostało niewiele już . W samych niemczech zarejestrowanych jest max 300 sztuk. Z czego niewiele będzie w dobrym stanie i w dobrych pieniądzach . W europie łącznie z UK nie będzie ich już więcej jak 1500 szt. z czego większość pewnie jest w UK bo są tanie i we włoszech ale tam są ceny z kosmosu. W moich okolicach na ślasku jest tylko kilka sztuk, a na drodze nie spotkałem od 2 lat żadnego. RHD w tym aucie to nieporozumienie ,nie da się tym jeździć więc tylko LHD.
Podsumowanie: Jestem posiadaczem prawie trzy lata , fakt egzemplarz zawsze był garażowany nie rozbity i nigdy nie widział śniegu pod kołami pełna książka serwisowa do momentu sprowadzenia , sama frajda moim zdaniem za te pieniądze nie ma nic lepszego owszem konkurencja jest ,toyota supra i honda nsx którą co nie którzy uważają za inny samochód ja nie wiem czemu osiągi z katalogów nie ma co porównywać moja zeta po sprowadzeniu była hamowana i miał 312 koni wiec dane z katalogu są inne , ale ponoć takie mieli wymogi że musiało być w europie do 280 km albo 268 dla automatu nie wiem , pomiar od 0-100 5,1 s bez dłubania w niczym Osobiście polecam koszty utrzymania zależy kto co uważa za dużo , ale są do ogarnięcia w usa i uk jest masa części z resztą i u nas się pokazują coraz częściej .
Podsumowanie: Mam 300zx w niezbyt dobrym stanie. Szukam kogoś lub firmy, żeby zrobić z niego cacko. Kompletny tuning: silnik, wnętrze i optyczny.
Podsumowanie: Auto ogólnie niezawodne i spoko się tym jeździ.Super klang silnika V6. Jak dba się o silnik to wytrzymuje długie przebiegi. Generalnie polecam wersje bez turbo-dużo mniejsze koszty utrzymania :) Spalanie : 8/trasa , 15 w mieście. Max spala średnio 18 w mieście jak się szaleje. Wygląd niesamowity i dach targa.
Podsumowanie: moja kolezanka ma takiego i jak jezdziłem tym samochodem to nie wiedzia lem co sie dzieje kosmos tak to chodzi ze nie da sie opisac twin turbo 300 |KM, krecenie kółek to sama przyjemnosc mozna robic bez konca jak na lodzie 0 obciazenia naprawde spoks fura a do tego jeszcze czarna skora
Podsumowanie: Mój ZX z 1984r jest cacy. Rewelacyjna technika, materiały, blachy itd. Szwankuje tylko regulacja sztywności zawieszenia. Spalanie zależy od stylu jazdy przeciętnie 10-18 l/100 km. 6,5s do setki z wolnossącym silnikiem!!!
Podsumowanie: niezawodny o ile pamieta sie o dbaniu o silnik (wymiana oleju dbanie o turbo) pali straszne ilosci przy szybkiej jezdzie trzeba nastawic sie na czeste wymiany opon i hamulcow
Znajdujesz się w dziale Nissan 300 ZX opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Nissan 300 ZX, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Nissan 300 ZX.
Nissan Juke Hybrid. Jak się sprawdza podczas jazdy? Ile kosztuje?
Nissan Juke 1.0 DIG-T 114 KM vs Opel Mokka 1.2 Turbo 100 KM. Porównanie stylowych miejskich crossoverów
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T MHEV 158 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Nissan Qashqai III. Na nowej płycie podłogowej. Test, wrażenia z jazdy, dane techniczne
Nissan Juke DIG-T 7DCT N-Design. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny