Opel Astra G (1998 - 2009) - opinia użytkownika reszko
2015-07-29, reszko
Marka: | Opel |
---|---|
Model: | Astra |
Generacja: | G (1998 - 2009) |
Rok produkcji: | 1998 |
Przebieg: | 240 tys. km |
Nadwozie: | Kombi |
Silnik: | 2.0 DI |
Podsumowanie:
pojazd nabyłem za malutka kase nie powiem trzeba było cos zrobić i jeszcze tez zostało cos do zrobienia ale koszty sa male gdy się robi samemu, generalnie jestem zadowolony i nie mam zadnych większych problemów z pojazdem, wyposazenie jak dlamnie super klima tempopmat elektryka brak komputera wskazującego spalanie ale to pryszcz dobre wspomaganie bez rdzy także od spodu i suchy silnik oraz skrzynia biegow, jade na przegląd nie nie ma się czego czepic nastepy mój samochod tez będzie opel astra G lub H najlepiej z silnikiem diezla 1.7 dti lub cdti choć wole ten starszy :) ale w H go nie znajde jest już to mój 2 opel w dieslu i 4 diezel wogle, powiem tak ogladalem vw passaty golfi itp. i tak po otwarcu maski slepy wyczul by ze to ropniak natomiast w mojej asterce już nie jeden się pomylil myslac ze to benzyniaczek:) no i te pytanie kiedy mylem silnik mowie ze przeplukalem ponad rok temu jak kupiłem z kurzu i pajęczyn i lisci bo się nieniegdzie powciskaly przez lata. na koniec powiem ze każdemu zycze trafic tak fajne auto jak mój asterix:) pojazd mam około 1,5 roku i pewno zostanie zemna jeszcze z 2-3 lata aaa mojego pomimo wieku nie oddam dziś za mniej jak 8-9 tysięcy wiec musze smigac:) zresztą ten model cieszy się wzięciem ale trafic naprawdę dobry jest ciężko gdyż pozostają w rodzinie a rocznikow 2005-6-7-8-9 wogle nieuswiadczysz
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
mój silnik to ideal suchy nic oleju nie bierze pali dużo bo w miescie 7-7,5 z klima no ale waga robi swoje 1340 kilogramow to nie corsa:)
-
Zawieszenie:
przod daje rade tyl to kombi wiec bez fajerwerkow na mokrym moeze ponieść:) zawieszenie proste i tanie w utrzymaniu może ciut za miekkie
-
Wnętrze:
lepiej jak oki materialy jeszcze te lepsze mało twardego plasyku welur full rgulowany fotel kierowcy i kierownica instrumenty pod reka u mnie podokietnik (dotatek) kierownica wielofunkcyjna skora może jedynie by się zdalo uzyc jaśniejszych materiałów ale to pikus
-
Komfort jazdy:
po wlaczeniu turbiny nawet jedize :) bez szalu ale daje rade jak mam chec to nikt się nie wetnie z cfaniakow,do 120 dość cicho jak na diesla powyżej jest glosniej jazda z predkoscia 150-170 glosna i bardzo glosna klima daje rade ogrzewanie wzgledne przewietrzanie b dobre warunek filter czysty, jako dodatek mam (tempomat) i używam często sprzeglo hydrauliczne komfortowe, fotel kierowcy dość dobry i można się kopnac daleko widoczność dobra pomimo dość grobych slupkow a lusterka ciut male ale taka moda to nie kangor:) dostawczy uwaga spalanie podaje poniżej w miecie liczącym 700 tysięcy ludzi bo to roznica w wawie będzie jeszcze wyzsze
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 7.4l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 6.5l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 5.7l/100km |
Zalety i Wady
- pakowny jak na kompact i ekonomiczny
- fajne uto jak na te lata i dalej sie podoba
- brak korozji full ocynk nie bity
- powinienen palic 4 miasto i 3 trasa
- mysle i nic mi nie przychodzi do glowy, trafilem w fajny egzemptlarz
- zdecydowanie brak wad