Opel Astra J (2009 - teraz) - opinia użytkownika macem
2015-10-07, macem
Marka: | Opel |
---|---|
Model: | Astra |
Generacja: | J (2009 - teraz) |
Rok produkcji: | 2010 |
Przebieg: | 100 tys. km |
Nadwozie: | Hatchback |
Silnik: | 2.0 CDTI |
Podsumowanie:
Przejechałem nim narazie 10tys km.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Silnik dynamiczny, spala mało jak na tak ciężkie auto, jak się rozgrzeje jest bardzo cichy, lekko chuć turbodziurę. Skrzynia biegów F40 troche chaczy, podobno były z tym problemy i zależy to od ilości oleju w skrzyni.
-
Zawieszenie:
FlexRide bajka, na tour ładnie wybiera doły ale buja sie na ostrych zakrętach i nierównościach, natomiast sport jest super, głównie jak ktoś lubi szybką jazdę i ostre zakręty. jednak slychac dziwne stuki, jakby luz, podobno trzeba sie przyzwyczaic. Niby wytrzymać ma 200tys km, koszt jednego amortyzatora to 1tys zl, duzo :).
-
Wnętrze:
Z przodu duzo miejsca, fotele w wersji sport bajka, jazda to przyjemnosc i odpoczynek (porownanie do Golf IV, Punto I, Seat toledo I). Nic nie trzeszczy, moze czasami na bardzo dziurawych drogach. Z tylu mniej miejsca, dla mniejszej osoby komfortowo.
-
Komfort jazdy:
FlexRide + AFL + sportowe fotele bajka.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 8l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 6.2l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 6l/100km |
Zalety i Wady
- FlexRide
- AFL
- dynamiczny silnik 2.0 CDTI i wytrzymały
- komfort jazdy, auto na długie trasy
- czujniki parkowania
- spalanie na trasie
- wygodne fotele
- precyzyjny układ jezdny
- ledowe reflektory na dzień
- radio z usb
- wydaje sie bezpieczne jak czołg
- ciężkie auto
- długie
- boczne słupki troche przeszkadzają w mieście
- mała tylna szyba
- małe lusterko środkowe
- ciężko wchodzą biegi