Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Hej Wszystkim!!!Mam maly problem z moja Omegą.Tz. posiadam Omege z 1996r i przy zimnym silniku a dokladnie przy odpalaniu w pierwszych pary minytach pracy niechce mi silnik wejsc na obroty,cos go przydusza!!!Mam zalozona sekeencyjna instalacje gazowa,czy to moze byc powiazane z tym faktem i jak moge sie pozbyc problemu.Przypominam że po rozgrzaniu silnika wszystko jest okej.Aha i najwazniejsze,ostatnio nawet doszlo do tego ze przez krotka chwile zaczelo w silniku cos "strzelac" Martwi mnie to bardzo,jak wiecie co to jet to pomozcie.Czekam na kazda opinie.Moj mail [email protected] dziekuje i pozdrawiam!!!!
Podsumowanie: jest tylko jeden problem z moim autem a konkretnie przy zmianie biegów jak spada na wolne obroty silnik sie przydusza tak jak by miał zamiar zgasnąć i zapala sie pomaranczowa kontrolka ale tylko na chwile,prosze o rade,martin.
Podsumowanie: Hej Wszystkim fanom Omegi:-)Czy mógłby mi ktos wytłumaczyć jak wymienic żarówkę z podświetlenia licznika w OmedzeB???Chodzi mi głownie o to od czego zacząć?Niewiem jak rozkręcić samą deske rozdzielcza tak aby dostać się do licznika.Pomóżcie!!!Moj maila: [email protected]
Podsumowanie: Opel Omega B 1997 benzyna - super autko, komfort, dobra przyczepność, obszerne wnętrze, uwaga na gaz holenderski - przy awarii koszt naprawy przewyższa koszt nowej instalacji, warto pokusić sie na sekwencję lub jeździć poprostu na benzynie.
Podsumowanie: MIAŁEM OMEGE MV6 3LITRY.FULL WYPAS I W AUTOMAT Z IMPORTU SUPER AUTO MARZENIE.2,5 LITROWE TEŻ SĄ DOBRE ALE 2 LITRY TROCHE SŁABE! JAK OMEGE TO TYLKO AUTOMAT KUPOWAĆ.MOJA BYŁA W IDEALNYM STANIE ROCZNIK 95 PRZEBIEG 130000Km.SPRZEDAŁEM JĄ BO JESTEM NAŁOGOWYM ZMIENIACZEM AUT ALE ZAŁUJE TYCH REWELACYJNYCH OSIĄGÓW SZYBKOŚCI!!!TROSZKE DUZO PALIŁA BO 12,5 TAK PRZY OSTREJ JEŻDZIE.PRZY CENIE BENZYNY 3,60 TO SZŁO BY JEŻDZIĆ ALE WTEDY KOSZTOWAŁA 4,40!A GAZ DROGI BO SEKWENCJA OKOŁO 5000ZŁ POLACAM TE AUTO.ALE PROSZE ZWRÓCIC UWAGE BO MASA OMEGÓW TO WRAKI ROZBITE I POSKŁADANE NA SZTUKE TO JAK SIE TRAFI NA TAKIE TO ZAŁAMKA!ALE TRAFIJĄ SIE I DOBRE IMPORTOWANE.JAK MI SIE UDA TO KUPIE RAZ JESZCZE KIEDY 3 LITROWĄ OMCIE.OPEL TO DOBRE AUTO-POLECAM!
Podsumowanie: Witam, Mam pytanie, Problem jest chyba dość niecodzienny, ale, mam nadzieję, ktoś się z tym spotkał. Mam omegę 2,5 TD. W maju przy schodzeniu na wolne obroty (gdy dodawałem gazu do 2000 obr.- jak schdził z wyższych,to się to nie zdarzalo),zapalała się na chwilę i gasała poarańczowa lampka z ikonką silnika. Wówczas, przełączony w tryb awaryjny, przez ten moment nie miał ciągu, ale za bardzo to nie przeszkadzało, zwłaszcza, że gdy się już dobrze rozgrzał to problem znikał (a po dłuższej trasie nie pojawiał sie przez kilka dni). W serwisie powiedzieli mi, ze to błąd 64 (regulacja masy paliwa poza zakresem) i trzeba robić albo wymienić pompę wtryskową (parę tysięcy złotych). Pomyślałem, ze w takim razie jeszcze pojezdżdzę i zobaczymy, co sie stanie. Przez całe lato problemu nie było. Zrzuciłem wszystko na złe paliwo i o tym zapomniałem. Teraz, gdy zrobiło się chłodniej problem wrócił. Z tym, że lampka zapala się na trochę dłużej(po trasie problem znika, ale na krócej) i pojawia się nawet od schodzenia od prawie 3000 obrotów. Poza tym samochód jeździ normalnie, ma kopyto i nie pali więcej niż przeciętna (międz 7 a 8 po trasie, koło 10 w mieście). Niemniej jednak wkurza mnie ta kontrolka, a podczas jej zapalenia się chwilowe spalanie na komputerze spada do 0 i zaraz wraca do normy.Jak przytrzymam go chwilę na gazie około 1900 obr. (kontrolka już zgasła) to pokazuje przez kilka sekund 0 l/h, a po chwili F l/h. Silnik pracuje bez zarzutu i w kazdej chwili reaguje na pedał gazu. Od pierwszego wystąpienia roblemu (maj) przejechałem tym aute 30.000 km, wiec nie moze to być chyba poważna usterka. Ma miejsce tylko prz SCHODZENIU Z OBROTÓW, NA OBROTY WCHODZI NORMALNIE. Jeśli ktoś a Was wie, jak sobie z tym poradzić, to z góry dziękuję. Cootch.
Podsumowanie: witam serdecznie posiadam już kolejną omegę tym razem 2.5v6 i jestem z niej zadowolony w 100% zrobiłem już 150 tys. i wszystko ok. poprzednia przejechała w ciągu 4 lat 230 tys i też z nią sie nic nie działo jak o mnie chodzi to polecam
Podsumowanie: Witam!Mam pytanie do tych co sie naprawde znają.Mój problem to klimatronic.Sprężarka chodzi,w instalacji 950g środka,a nie chce schładzać do zadanej temperatury.Np. w środku jest 27 ustawiam na 22,zejdzie do 25 i dalej nie chce.Jeśli ktoś jest pewny co to może być,będę wdzięczny za podpowiedz.
Podsumowanie: Witam wszystkich Omegowiczów, z moją omegą mam mały problem, zimna nie chce mi odpalać 2.2DTI. Proszę o poradę
Podsumowanie: Właśnie poznaję swoją omegę 3.2 i pierwsze wrażenie jest bardzo dobre. Przesiadłem się z omegi A 2.0
Znajdujesz się w dziale Opel Omega opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Opel Omega, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 3 generacji samochodów Opel Omega.