Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
1007 (4 opinie)
106 (55 opinii)
107 (19 opinii)
2008 (11 opinii)
205 (48 opinii)
206 (222 opinie)
207 (28 opinii)
208 (11 opinii)
3008 (16 opinii)
301 (3 opinie)
305 (3 opinie)
306 (118 opinii)
307 (166 opinii)
308 (47 opinii)
309 (18 opinii)
4007 (2 opinie)
405 (97 opinii)
406 (184 opinie)
407 (59 opinii)
5008 (10 opinii)
504 (1 opinia)
505 (11 opinii)
508 (52 opinie)
605 (53 opinie)
607 (42 opinie)
806 (6 opinii)
807 (20 opinii)
Bipper (1 opinia)
Boxer (36 opinii)
Expert (14 opinii)
J5 (10 opinii)
Partner (75 opinii)
RCZ (1 opinia)
Podsumowanie: czytam często że w 206 pada wtryskiwacz i często jest to 1 od prawej jest to wada w budowie wszystkich 206 gdyż woda ze spryskiwacza szyb kapie prosto na układ elektroniczny i powoduje zwarcie a w konsekwencji jego uszkodzenie Rada moja jest taka Należy silikonem zabespieczyć miejsce wtyku spryskiwacza do szyb od spodu maski oraz można specjalnym sprayem z silikonem spryskać same wtryskiwacze i zabezpieczyć je w ten sposób przed zamakaniem Najleprza by była jakaś obudowa chroniąca je przed wilgocią wiem bo już to przerabiałem A swoją drogą producent powinien wziąść to na siebie
Podsumowanie: Posiadam od wrzesnia 2004 Peugeota 307 kombi 1,4 / 90 KM /, kupiłem nowego w salonie i obecnie jego przebieg to 17000 km. Musze powiedziec, ze moja opinia na temat tego samochodu jest raczej pozytywna aczkolwiek od auta tej klasy i za takie pieniadze mozna wymagać pewnego standardu.....ale pokolei: Pewnego dnia z nieznanych przyczyn zapaliła sie kontrolka poduszki kierowcy , natychmiast udałem się do serwisu gdzie jak mi powiedziano skasowano błąd komputera i juz jest oki. Ponadto w lecie przestała działac klima / manualna / powiedziano mi że producent mało ją nabił więc napełniono ja jak trzeba i ......potem okazało się że dalej się wyłacza i nastepnym razem w serwisie powiedziano że poprzednim razem za duze ciśnienie nabito i to było powodem jej wyłączania. Od tamtej chwili to jest od lato 2005 jest z klimą oki. Nastepna usterka było palenie się bezp. od spryskiwacza szyb. Wymieniono silniczek spryskiwacza i jak narazie jest oki. Do tej pory wymieniłem 2 żarówki i w okresie zimowym pomimo smarowania skrzypią tylne lewe drzwi. Co do przestronności i komfortu jazdy to bardzo pozytywnie oceniam "307" ,a ponadto porównując auta tej klasy to cechuje ja duża przestrzen ładunkowa bagaznika / kombi / i jest ona wysoka.Co do silnika to brak zastrzezen i chciałbym dodac że jak na kombi to jego 90 KM jest wystarczające, nie jest to co prawda wyscigówka ale mając 4 osobowa rodzine mozna spokojnie nim się poruszać.
Podsumowanie: Taki tez miałem i ten skubaniec był najtńszym wozem w eksploatacji jaki miałem bo części były tanie jak barszcz i nic sie tam nie psuło. A najciekawsze jest że bardzo duzo części pasowało od C15. Na samym pocżatku przełożyłem sobie silnik bo stary miał już 420 tys.km. i juz ledwo dychał i zawieszenie tył.I teraz uwaga posiadacze nowych samochodów : maskę podnosiłem co 20 tys.km. żeby zmienić filtry i oleje bądź jak chciałem płyn do spryskiwacza dolać. Miałem kombiaka i czego to on nie woził...uffff.A teraz jeszcze większa ciekawostka: skrzynia z tamtego samochodu cały czas jeździ u mojego kolegi w BXie i ma przebieg prawie 700 tys. km i ma sie dobrze. Jak to u mnie skatowany był strasznie ale dzielnie sie trzymał. Jest na stałe zapisany w mojej pamięci
Podsumowanie: Mam P205 Junior 1.0. Próbuję go zarżnąc na śmierć ale on sie nie chce dać. Jeżdże na trasach 140-150 km/h (tyle dała fabryka z 45 KM) w mieście staram się nie zwalniac za bardzo, Kupiłem go jak miał 120 tys.km. , zmieniłem uszczelkę pod głowica, przewody zapłonowe, klocki, tarcze i sprzęgło i od tamtej pory nie wymieniłem: oleju, filtra oleju, świec. Silnik nie kopci, oleju bierze ok. 1l na 10 tys. km czyli norma, leje najtańsze co może być i jeszcze ma LPG i zawsze odpalam na LPG i nie jeżdżę na benzynie. I teraz mam już 181 tys km i NIC. To małe gówno wogóle sie nie chce zepsuc i jeszcze ma niezłą dynamikę. Nie podobał mi się ten samochód na poczatku ale teraz czuje respekt dla tego niepozornego samochodziku. A i jeszcze jedno - z tyłu jest więcej miejsca niż w Focusie Kombi bo u mnie dzieci w fotelikach sie mieszczą bez problemu z tyłu a w Focusie trzeba przednie fotele podsuwać i wtedy kolana na desce sie trzyma. I nie dajcie się zwieśc że niemce są lepsze - to tak jak by ktoś powiedział że niemieckie babki są ładne ;-)
Podsumowanie: Ojciec kupił to cudo w 1990 roku po wypadku z MSW. Miał wtedy 2 lata i 80 tys. km. Wymienił w nim amorki na początku i coś w hamulcach. My jeżdzilismy nim do 1998 roku - znaczy ja i brat. A ja mam baaaardzo cięzką nogę katuje samochody na śmierć. I powiem wam że w tym samochodzie RAZ wymieniliśmy gume w zawieszeniu, jedno łozysko od koła, rozrusznik, regulator napięcia w alternatorze. Z przebiegiem ponad 350 tys. km samochód został zniszczony w wypadku w którym tradycyjnie nikomu sie nic nie stało bo to jest prawie czołg. Mozna przyłozyć 80 km/h w samochód i człowiek normalnie wychodzi z niego. Dużo miejsca, mało palił jak na samochód z poj. 2000 cm (spokojnie - 9 litrów, katowanie 13 litrów) i długości 4700 mm. Jak tylko znajde jakiś GTi lub V6 to z miejsca kupuje. Zobaczcie jaie ceny są tych samochodów w USA i jak mało jest ofert sprzedaży - tego nikt nie chce sprzedawać bo bryka jest super !!!
Podsumowanie: Moja wersja to 1.4 benzyna ( 3 drzwi).Przejechalem 56 500 km bez wiekszych problemow. Jedyna usterka to wymiana wlacznika kierunkowskazow, poza tym wszytko ok. Jak dla mnie najwieksza wada tego modelu to zle wyciszone zawieszenie (oj lupie na naszych drogach, ale Francuzi takich OS- ow raczej nie maja). Co do zalet: przestronne wnetrze, niezla jakosc materialow w srodku, bardzo udana stylistyka.
Podsumowanie: Super zawieszenie! Do 180tys bezawaryjn, niegdy nie zepsul sie na trasie, czesci tanie jak barsz wiec nie trzeba duzego wkladu finansowego zeby jedzic jeszcze pare lat
Podsumowanie: Kupilismy nowke w 2004 roku.1.4 Hdi. SILNIK REWELACJA!! Autem jezdzi zona a mimo to w ciagu 50000 km nic sie nie dzieje.Normalne sa stuki w zawieszeniu ale to nie wina "francuza" lecz naszych wspanialych drog!!Wyglad autka jest poprostu najlepszy w swojej klasie. VIVA LA FRANCE!!
Podsumowanie: MAM AUTKO PRZESZLO ROK ZROBILEM NIM 170000 KM PRZY RÓŻNEJ LADOWNOŚCI PALI ŚREDNIO 7L
Podsumowanie: Jestem posiadaczem 307 HDI 1,4 kombi z czipem jest bardzo sprawny i elastyczny jedyny problem to zbiornik paliwa cieknie po zatankowaniu do pełna.Przejechałem 50000 tyś.bezproblemowo i spala ok 5 litrów ON na 100 km a czip likwiduje dziure powyzej 3000 tyś.obrotów i dodaje ok 25 KM.Jest to auto za rozsądną cenę ok 58000tyś zł z klimą,lakierem i alarmem a serwis w Gdyni jest bez zastrzeżeń a auto jest ok.
Znajdujesz się w dziale Peugeot opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Peugeot, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 33 modeli samochodów marki Peugeot.
Średnia cena na podstawie 42 ofert:
7 853 złZakres cen: 4 444 – 12 700 zł
Średnia cena na podstawie 4 ofert:
41 650 złZakres cen: 34 900 – 49 900 zł
Średnia cena na podstawie 4 ofert:
16 900 złZakres cen: 16 900 – 16 900 zł
Peugeot 308 SW 1.6 Hybrid 180 KM vs Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid 184 KM. Porównanie mocnych hybryd w kombi
Peugeot 308. Testujemy nową generację! Jakie silniki do wyboru?
Peugeot 5008 1.6 PureTech 180 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Peugeot 508 PSE HYbrid4 360 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje
Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 KM. Wrażenia z jazdy, spalanie, osiągi i ceny