Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
1007 (4 opinie)
106 (55 opinii)
107 (19 opinii)
2008 (11 opinii)
205 (48 opinii)
206 (222 opinie)
207 (28 opinii)
208 (11 opinii)
3008 (16 opinii)
301 (3 opinie)
305 (3 opinie)
306 (118 opinii)
307 (166 opinii)
308 (47 opinii)
309 (18 opinii)
4007 (2 opinie)
405 (97 opinii)
406 (184 opinie)
407 (59 opinii)
5008 (10 opinii)
504 (1 opinia)
505 (11 opinii)
508 (52 opinie)
605 (53 opinie)
607 (42 opinie)
806 (6 opinii)
807 (20 opinii)
Bipper (1 opinia)
Boxer (36 opinii)
Expert (14 opinii)
J5 (10 opinii)
Partner (75 opinii)
RCZ (1 opinia)
Podsumowanie: Mam go od 3 lat i ...nic złego się nie dzieje. Ze wszystkich modeli Peugeotów jest to najbardziej udany model.
Podsumowanie: kupiłem 307 sw premium HDI 1600 w grudniu 2004 jako wersję demonstracyjną z salonu w Poznaniu z przebiegiem 10.000 km. W chwili obecnej jestem po przeglądzie na 20 tys i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony co do firmy Peugot i mojego samochodu.Oprócz błyskawicznej drobnej usterki, wymiana sprężyny od pedału sprzęgła ,100 % zadowolenia.Jeżdze dużo i często, byłem w Włoszech przejazd komfortowy. Zaznaczam iż jest to mój 3 nowy samochód rocznie robię około 60 tys. poprzednio miałem meganę reno i vektrę b .
Podsumowanie: Peugeot 306 XN 10'1997, silnik 1.4 benzyna, niezawodny, żadnego problemu pod waruniem zalecanego serwisu, troche zbyt delikatny na polskie drogi
Podsumowanie: taki sobie ma kiepskie zawieszenie. Ale ogólnie niezły:)
Podsumowanie: Zaryzykowałem z oporami i kupilem Francuza. Do wyboru mialem Mercedesa w podobnej cenie /starszego/, ale z Boxera jestem zadowolony. Auto zwinne, szybkie nie wstyd nim pojechac do klienta. Mimo że samochód ma 9 lat to jest w pełni sprawny. Po 220 tys padaja pompy wspomagania, co jest norma . Podobnie jak zawieszenie, łożyska, teleskopy. Silnik OK. Co do rdzy też nie nazekam. Jak na Francuz rewelacja, chyba zrozumiałem dlaczego Boxery sa droższe od Ducato.
Podsumowanie: Mam 307 1.6XS.2001r.Jak na benzynę silnik jest elastyczny ale w zime pali w miescie 12,8.To jest troszke za duzo.Jedna rada:zanim kupicie samochod poczekajcie az bedzie produkowany 2 lata,zeby producent wyeliminowal choroby wieku dzieciecego.Samochod prowadzi sie bardzo dobrze, uklad kierowniczy jest bardzo precyzyjny,zawieszenie jest zdecydowanie za glosne.Widocznosc jest srednia ze wzgledu na przednie slupki.Podsumowanie:bardzo fajny samochod ale jakosc jest o wiele za niska.
Podsumowanie: A mi sie podoba. Mialem dwie 306 - tki. 1.9 TD - rewelacja silnik i 1.6 benz. - wystarczajace osiagi, spalanie ok. 6,5 litra. Poza tylna belka - lozyska i czopy nie zauwazylem jakichs specjalnych bolaczek.
Podsumowanie: 307 HDi 2.o-90kM rejestracja kwiecień 2002 z salonu-pierwszy wlaściciel.Przebieg 98 600km. Już pisałem po 48000km /16.09/ , że samochód nalezy ocenić bardzo dobrze.Po pierwszych drobiazgach -przełącznik kierunkowskazów,mikroprzełącznik w zamku tylnych drzwi, głośne przednie kolumny do czasu założenia podkładek pod sprężyny, przycisk klaksonu - usuniętych w ramach gwarancji do dziś jeżdżę tylko na regularne przeglądy .Niezbędne wymiany przednich tarcz , czy klocków wynikają ze sposobu jazdy. Olej bierze w granicach 1,0l na ok 10 000 km i zależy to tylko od brutalnego traktowania silnika przy odjazdach spod świateł i od częstego przekraczania - niestety- pędkości logicznie dopuszczalnych, a mówiąc wrost - przy jeżdzie b. ostrej.Nie jest to auto wyścigowe a daje dużo frajdy przy odejściach, wywołuje głupie miny u posiadaczy bardziej markowych fur. Prawdziwe zalety to znakomita trakcja i możliwość wyprzedzania w b.krótkim czasie spotykanych u nas pociągów TIR-owych. W swojej klasie dopiero w dwa/trzy lata od początku produkcji spotkał konkurencję u VW /Golf V/czy Opla /nowa Astra/.Za swoją cenę jest OK i mogą narzekać pechowcy, dyletanci oraz ci którzy -owszem jeżdzili passatami, oplami itp ale ze złomowisk za Odrą . Zarówki trzeba zakładać o standartowej mocy a nie podwyższonej. Auto ma twarde zawieszenie i na naszych wybojach włókna włączonych żarówek o podwyższonej mocy a więc cieńsze są bardziej narażone na zerwanie - nie przepalenie.Uff!
Podsumowanie: Jeżdżę 605 svdt z 91 r. Pełna opcja z klimatronikiem - niestety mam uszkodzoną sprężarkę ale da się życ. Auto rewelacja.Luksus za małą kasę.
Podsumowanie: Mamy 206 z silnikiem 1.1 od nowości rocznik 2001 przebieg 120 tys.km. Prawie zero problemów, nie licze wymiany łacznika stabilizatora przedniego 2 razy (ok.100zł)bo to norma na polskich drogach. Silnik na gazie z wtryskiem bez zarzutu. W zimie pali 8 l gazu, latem na trasie 6 litrów gazu. Denerwuje mnie jedynie dość silne brudzenie się błotem progów (tej częsci progów która jest widoczna po otwarciu drzwi). Brud łatwo wchodzi pomiędzy zamkniete drzwi (zwłaszcza tylne) a progi.Poza tym rewelacja zwłaszcza dla kobiet. Odpukać nic jeszcze się w nim poważnego nie zepsuło.
Znajdujesz się w dziale Peugeot opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Peugeot, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 33 modeli samochodów marki Peugeot.
Średnia cena na podstawie 4 ofert:
4 999 złZakres cen: 4 999 – 4 999 zł
Średnia cena na podstawie 301 ofert:
67 467 złZakres cen: 16 900 – 212 900 zł
Średnia cena na podstawie 144 ofert:
18 422 złZakres cen: 11 900 – 37 900 zł
Peugeot 308 SW 1.6 Hybrid 180 KM vs Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid 184 KM. Porównanie mocnych hybryd w kombi
Peugeot 308. Testujemy nową generację! Jakie silniki do wyboru?
Peugeot 5008 1.6 PureTech 180 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Peugeot 508 PSE HYbrid4 360 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje
Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 KM. Wrażenia z jazdy, spalanie, osiągi i ceny