Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Jeżeli znajdziesz zadbany egzemplarz z niskim przebiegiem to kupuj bez zastanowienia.
Podsumowanie: Miałem przyjemność posiadać wersje amerykańską z silnikiem 3.8 Biały minivan z czarnym dachem i belką wyglądał jak jacht na drodze. Posiadałem samochód prawie 16 lat i przez te wszystkie lata byłem z niego zadowolony. Drobne awarie bywały takie jak króciec od węża chłodnicy czy tłumik . CHECK ENGINE zapalało się tylko czasami po zainstalowaniu sekwencji LPG Jak na tamte czasy to auto z tempomatem, 2stefową mocną klimą, wspaniałymi fotelami było idealne. Miałem przyjemność tym podróżować, bywać na zlotach, poznawać przy okazji nowych ludzi !
Podsumowanie: 11,9 s do 100km/h, prawie 200 km/h prędkości maksymalnej (chociaż zalecam nie przekraczać 170 km/h - nawet tam gdzie pozwalają na to przepisy - do tej prędkości jest bezpieczny,cichy, komfortowy). Najlepiej czuje się na trasach szybkiego ruchu z lekkimi zakrętami, łukami lub całkowicie prostymi szosami na 5 biegu w zakresie od 90 do 150 km/h, w mieście zaleca się korzystać głównie z 3 przełożenia które bardzo dobrze się sprawuje w zakresie 20 - 70 km/h.
Podsumowanie: Posiadam wersję europejską, czterodrzwiową, bardzo bogato, komfortowo wyposażoną. Silnik DOHC - 16V osiąga 150 KM z 2,3 litra pojemności. Bardzo dynamicznie się zbiera, jest elastyczny, o wysokiej kulturze pracy. Przyspiesza do 100km/h w około 11 sekund i pozwala rozwinąć blisko 190km/h prędkości maksymalnej. Spalanie w zależności od umiejętności, doświadczenia i chęci kierowcy można zmieścić w granicach 9 - 11 litrów/100 km. Obok Chryslera Grand Voyagera i Jeepa Grand Cherokee z początków lat dwutysięcznych jest jedną z najciekawszych pozycji jeżeli chodzi o bardzo pojemny i wygodny samochód w niewygórowanej, średniej cenie.
Podsumowanie: Zrywna,szybka a zarazem bardzo wygodna i komfortowa maszyna z akceptowalnym zużyciem paliwa. Obok Grand Voyagera najciekawsza oferta jeśli chodzi o Vana - tylko Espace może próbować z nimi konkurować gdyby zainstalowali w nim klasyczniejsze i sprecyzowane tylko na kierowcę (po jego stronie)wyświetlacze i zegary.
Podsumowanie: Van najwyższych lotów.
Podsumowanie: Prowadzi się i oferuje podobny komfort jazdy do BMW serii 7 - modelu 1994-2001, dopiero powyżej prędkości 150 km/h pojawiają się różnice w nieco twardszych, dostosowanych do wyższych prędkości nastawach zawieszenia bawarskiego auta. Silnik 2.3 jak i inne podzespoły limitowanego Pontiaca są w rewelacyjnym stanie jak na jego około dwudziestoletni staż - jest nieco wzmocniony 157 KM i całkiem dobrze się zbiera: przyspieszenie od 0 - 100 w 10,9 sekundy , wyśmienita elastyczność i nieco ponad 190 km/h prędkości maksymalnej - choć nie zalecam - nawet tam gdzie nie zabraniają tego przepisy, filozofia jazdy wielkim vanem polega na spokoju, bezpieczeństwie, komforcie i tylko niekiedy profesjonalny kierowca pozwala sobie na bardzo dynamiczną czy nawet usportowioną jazdę.
Podsumowanie: Mimo wieku spisuje się całkiem dobrze. Wciąż przykuwa uwagę, w latach '90 jak teraz, myślę że konstruktorom należą się brawa:) bardzo wygodny i pojemny, naprawdę się przyjemnie jeździ:)
Podsumowanie: Mimo wieku spisuje się całkiem dobrze. Wciąż przykuwa uwagę, w latach '90 jak teraz, myślę że konstruktorom należą się brawa:) bardzo wygodny i pojemny, naprawdę się przyjemnie jeździ:)
Podsumowanie: No cóż moja opinja jest subiektywna gdyż jestem maniakiek tego auta i możliwe że podświadomie nie widzę jego wad;)Ale co mam zrobić że jak go tylko widzę to mi się gęba śmieje:)
Znajdujesz się w dziale Pontiac Trans Sport opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Pontiac Trans Sport, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Pontiac Trans Sport.