Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: właśnie stałem się posiadaczem 944 rocznik 1988.nie dość,że kapitalnie się prowadzi ma naprawdę dobre hamulce to jeszcze świetnie wygląda zwlaszcza w czarnym kolorze.polecam gorąco.pozdrawiam wszystkich członków pcp (niedługo do Was dołączę) i wszystkich miłośników marki porsche
Podsumowanie: Samochud jest w stanie super naprawde polecam to super auto 2,5 litra benzyna to machina poprostu machina!!!!!!!
Podsumowanie: 944 2,5L- doskonały silnik rzędowy. Ostatnio robiłem remont kapitalny silnika (głowica, szlif wału, rozrząd, pierścienie). Całość troszkę kosztowała, ale naprawdę było warto. Silnik pracuje rewelacyjnie(przejechał już ok. 5000km). Jeśli ktoś potrzebuje pomocy w jaki sposób to zrobić, zapraszam. Pozdrawiam.
Podsumowanie: Silnik 2,5 16V '88 daje wystarczająco dużo momentu i mocy. Auto odchodzi jak rakieta i trzyma się świetnie drogi nawet powyżej 200km. Pomimo automatycznej blokady mech.różnicowego czasami kłopoty sprawia nadrzucający tył na śliskiej nawierzchni. Ale to Porsche w końcu, typowy sprinter, przy tym nadaje się do codziennej eksploatacji ("awaryjność" dotyczy opon, tłumików, klocków, czasami elementy gumowe trzeba wymieniać-węże) do dzisiaj działa bez zarzutu i napraw klima, sterowanie elektryczne, Spalanie 8-13 litrów, przy prędkości 80-200 km/h jest to śmieszna danina za taką frajdę. Polecam tylko osobom odpowiedzialnym (i z umiejętnościami).
Podsumowanie: Posiadałem 944 Targa 85r , wyglad optyczny naprawde nie zly , szczegolnie z oponami 225 na przod i 285 na tyl Pirelki na felgach 15" wyglad normalnie wymiatajacy , lecz jednak mialem sporkawo klopotow.. najwazniejsze to przegrzewanie sie silnika :( na poczatku padla uszczelka pod glowica , potem zaczely sie problemy znowu z przewodami doprowadzajacymi plyn , byly przecieki , Duza wrazliwosc na uziemnienie - maly blad z uziemnienem i samochod nie odpali (najczesciej jak ktos grzebie przy akumulatorze) , no i uklad wspomagania (maglownica) byl przeciek doprowadzjacy do pompki i to sciekalo na kolektor , chyba wiadomo co to dawalo , "troche" dymku :) to wlasnie pojawialo sie pod koniec czasu jak go mialem , napoczatku mialem obawy iz to olej , ale potem juz znalazlem wyciek . no i uwaga!!!!!!!!!!! najgorsze nie są te usterki jakie ja akurat mialem . lecz brak servisow i mechanikow takich powaznych od porsche , a jak sie znajdą :P to szykuj sie na kanty w stylu "napraw jedno , zepsuj drugie...i tak przyjdzie do nas....:) Uwaga na servis specjalizujacy sie 944 w CHOTOMOWIE kolo Wawki , kanty na maxa.... ....i wlasnie o to chodzi ze kurcze naprawialem tyle razy ten wozik i jedno zrobione odrazu defekt drugiego , wiadomo malo servisow = monopol =$$$$ :) i wlasnie niedawno sie pozbylem mego rumaka , i z jednej strony odetchnelem a zdrugiej strony czulem niesamowity bol.... samochod lux , za w sumie nie duze pieniadze jak na te marke otrzymujesz niezlego demona, lecz jednak stan naszych drog (co w 944 da sie naprawde odczuc ) i ilosc servisow w polsce a takze "fachową" pomoc :P czynia z tej bryki powazne wyzwanie dla ich posiadaczy... radze przed kupnem naprawde dowiedziec sie co nieco o wozie , a wszegolnosci gdzie sa punkty naprawy , autoryzowane sklepy Porsche itp , bez takich informacji w kopiemy sie w niezle bagno...(nie wspomne o sytuacji jak jedziemy w trase i nam gdzies w polowie drogi stanie , juz pan mechanik "Kowalski" ktory naprawia Polonezy fiatki czy nawet Golfy itp juz nam nie pomoze) ale jesli pomijajac te problemy to wozik wspanialy , i wyglad , i dobre osiagi itp Jeszcze raz powtorze , przed kupnem DOBRZE SIE ZASTANOW w trakcie kupna powinienes byc z kims kto w ogole mial z tym doczynienia... Pozdrawiam Porsch-menow 944 :) Sebastian
Podsumowanie: W PL niestety nie ma mechanikow ktorzy maja pojecie o Porsche, do tego potrzeba fachowcow ! O W-w - skich juz nie wspomne, troche o nich juz tez slyszalem ! Pomimo to, gratuluje wszystkim milosnikom tych codownych pojazdow, ze pomimo wielu trudnosci w PL nie zalamuja sie i dalej zyja Porsche !
Podsumowanie: Porsche 944 jest wspanialym samochodem, jak i wszystkie Porsche.Wiem , ze na polskich drogach nie jest lekko dla kogos kto nalezy do wielkiej rodziny milosnikow Porsche ! Trudno mi sie jednak zgodzic z tym, ze ten samochodzik i to S2 pali ok. 15l/100 km. To cos nie tak z regulacja, albo naprawde kierowca niezbyt panuje nad swoja noga.
Podsumowanie: MAM 3 944 TYM RAZEM S2 KTORE JEST NAJLEPSZE Z 944 SILNIK 3 LITORWY TO JEST TO 2.5 JEST TROCH MULOWATY, OGOLNIE SUPER AUTA TYLKO ZE TRZEBA DOBRZE SERWISOWAC. POLECAM
Podsumowanie: mam od 96 i przejechalem ponad 200 tys. km piszczac na kazdym skrzyzowaniu. ostatnio zmuszony jestem oszczedzac i jezdze troche mniej. minusem sa koszty utrzymania np. opony na lato: min. 2 kpl. po 2500 zl. nowe hamulce z tarczami ok. 6000 zl. ale silnik prawie nowy kupilem w belgii tylko za 8000 zl. no i paliwo: ok 15 l. na 100km po cenie ok. 3 zl to jakbym musial jednorazowo zaplacic dzisiaj to by wyszlo... 200.000 X 0,15 l./km X 3zł = 90.000 zł. bagatela. wiec kto sie przejmuje drobnymi nasprawami...
Podsumowanie: Miałem przez rok. Bardzo dobre auto jednak trzeba kochać twarde zawieszenie i siedzenie prawie na ziemi. Absolutnie bezusterkowe jeżeli dobrze się je serwisuje, jednak serwis porsche w warszawie na połczyńskiej doprowadzał mnie do szału.
Znajdujesz się w dziale Porsche 944 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Porsche 944, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 0 generacji samochodów Porsche 944.
Porsche Taycan GTS Sport Turismo 598 KM. Wrażenia z jazdy, dane techniczne, ceny
Porsche Taycan GTS 598 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, dane techniczne, ceny
Porsche Panamera GTS 4.0 V8 480 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie i ceny
Porsche 911 Carrera 4S. Test sportowej legendy
Porsche Macan 2.0. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny