Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
19 (190 opinii)
21 (35 opinii)
25 (22 opinie)
4 (1 opinia)
5 (28 opinii)
9 (6 opinii)
Avantime (4 opinie)
Captur (4 opinie)
Clio (359 opinii)
Espace (85 opinii)
Express (4 opinie)
Fluence (26 opinii)
Fuego (2 opinie)
Grand Espace (3 opinie)
Grand Scenic (21 opinii)
Kadjar (10 opinii)
Kangoo (88 opinii)
Koleos (16 opinii)
Laguna (494 opinie)
Latitude (6 opinii)
Master (53 opinie)
Maxity (1 opinia)
Megane (557 opinii)
Messenger (1 opinia)
Modus (13 opinii)
Safrane (46 opinii)
Scenic (234 opinie)
Talisman (1 opinia)
Thalia (120 opinii)
Trafic (27 opinii)
Twingo (78 opinii)
Vel Satis (20 opinii)
Wind (1 opinia)
Podsumowanie: nie chce tego samochody nawet za darmo nie polecam pięniądze w błoto
Podsumowanie: Bardzo fajny samochód za taką cenę.
Podsumowanie: Oj, tak jak napisałem w wyszczególnieniu. Silnik: Silnik elastyczny i cichy. Nie wpada w wibracje. Wymiana oleju co 10-15 tys. km , a nie tak jak mówi autoryzowany salon co 30tys. zalecam wymiany co 10tys. km, ostatecznie co 15 tys.km. Ja eksploatuję Castrom Magnatek. Dobry olej. Świece do instalacji LPG polecam Briksa! Są bezkonkurencyjne. Na oryginalnych świecach Przynajmniej w wersji benzynowej jest komfortowo. Do szybkości dozwolonej (140 km) jest w miarę cicho. W zależności od pory roku i opon na aucie hałas może się zmieniać. U mnie są wielosezonowe i jest w miarę cicho. Maiłem okazje jechać zimą busem wahadłowym z lublina do Warszawy i było troszkę głośniej. Być może miał opony zimowe (głośniejsze). Plastiki niestety nie są najwyższej jakości, zwykłe. Ale za to nie strzelają jak w innych. Z tym się trzeba pogodzić. Coś za coś. Busik Trafik jeździ równo i stabilnie. Nie jest zbyt podatny na wiatr boczny ale na zakrętach zjazdów z wiaduktów (zima-wiosna) zalecam ostrożność! Na słabych oponach i zbyt dużej prędkości może lekko majtnąć. Zimą na zjazdach łukowych z wiaduktów zalecam nie więcej niż 40-50 km/h. Doświadczyłem zimą osobiście. Jechałem sam, pustym busem. Problem widziałem gdzieś już opisywany na forach. Prawdopodobnie wynika on z budowy wysokości samej budy i słabego dociążenia tyłu (silnik z przodu). Ogrzewanie świetne, szybko łapie temperaturę, Szyby szybko odchodzą z pary. Niestety klima (w moim) wolniej chłodzi, trzeba poczekać dłużej zanim zacznie porządnie chłodzić. Musi się rozbujać. Przestrzeni dla tzw załogi mnóstwo. Busik świetnie przemyślany by był wygodny. Widoczność, lusterka naprawdę na piątkę z plusem.montowanych seryjnie LPG słabo idzie, a czasem zapala się lampka chec engine. Na świecach Briksa wszystko gra i nic nie generuje błędów elektronicznych sondy. Nadbieg (6 bieg) jest dobrym pomysłem w trasie. Spalanie niskie (6 bieg). Zawieszenie nie jest miękkie, twarde ale dzięki temu bus trzyma się świetnie drogi. Zawieszenie proste, trwałe. Z częstszych wymian łączniki stabilizatora. Polecam te z kopułkami plastikowymi. Wytrzymują u mnie ok 40-50 tys.km, koszt 35zł/ szt. (x2szt). Troszkę dziwne, dziwnie się siedzi, futurystycznie, wysoko, trzeba się przyzwyczaić do dziwnej deski. Na szczęście fotele podnoszone i opuszczane. Sam bus bardzo duży, świetnie zorganizowany pod względem manewrowania z rowerami w środku. Całkowicie płaska podłoga, drwi skrzydełkowe (super sprawa), liczne mocowania pasów w podłodze trzymających rowery, dobra wysokość do sufitu.
Podsumowanie: Mam lagunę od trzech lat. Wymieniałem w tym czasie łożyska w skrzyni biegów oraz sprzegło. Auto bardzo dobrze się sprawuje. Wygodnie się nim jeździ i bardzo podoba mi się wygląd tego auta. Silnik 2.0 jest na tyle prosty w budowie że wszelkie wymiany eksploatacyjne wykonuje sam. Duży pozytyw.
Podsumowanie: Parkowanie to tragedia elektronika siada
Podsumowanie: rzuca sie w oczy
Podsumowanie: Samochód teścia bardzo komfortowy trwały, z tego co wiem szkoda że nie nadający się na gaz, nie wiem czy to pech ale do przebiegu 270, 2 x siadło sprzęgło, a poza tym bardzo godny polecenia przy tym przebiegu bierze około półtora setki na 1000 km, co w porównaniu do Tipo którym bierze jako nowy około półtora dwie setki na 1000 km to jest bardzo dobrze
Podsumowanie: Jak chodzi o skrzynię biegów to ja mam 5 biegową i po prostu biegi są za krótkie a przy tym wysokie obroty i czasami jak się wrzuca wsteczny to ciężko wchodzi i może trochę zgrzytnąć A co do silnika to jest bardzo trwały jedyną wadą jest to że czasami może psuć się koło zmiennych faz rozrządu. Ogólnie bardzo dobre wrażenia silnik nadaje się bardzo dobrze do zasilania gazem czwartej generacji.
Podsumowanie: Optymalna opcja ceny do jakości. Używam od 3 lat bez żadnej awarii. Wysoka kultura pracy silnika (1,6 na łańcuszku rozrządu), bardzo dobre spalanie
Podsumowanie: Wstyd – czteroletni samochód musiałem sprowadzać do warsztatu na lawecie (przepustnica). Nigdy więcej Renault. Kupowałem oczami, a nie rozumem. Renault tworzy piękne samochody, ale nadal bardzo awaryjne.
Znajdujesz się w dziale Renault opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Renault, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 33 modeli samochodów marki Renault.
Średnia cena na podstawie 18 ofert:
29 364 złZakres cen: 21 900 – 38 900 zł
Średnia cena na podstawie 62 ofert:
10 328 złZakres cen: 6 500 – 17 900 zł
Średnia cena na podstawie 19 ofert:
3 973 złZakres cen: 1 999 – 7 700 zł
Renault Arkana. Czy ta hybryda jest warta swojej ceny? Sprawdzamy dla kogo jest to auto
Renault Megane E-Tech. Elektryczna rewolucja Renault
Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, zasięg i ceny
Renault Megane1.3 TCe 140 KM vs Citroen C4 1.2 PureTech 130 KM. Jeden segment, zupełnie inne auta
Renault Arkana 1.6 E-Tech 145 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, dane techniczne i ceny