Suzuki Swift V (2010 - teraz) - opinia użytkownika psychofizyk
2012-10-07, psychofizyk
Marka: | Suzuki |
---|---|
Model: | Swift |
Generacja: | V (2010 - teraz) |
Rok produkcji: | 2011 |
Przebieg: | 35 tys. km |
Nadwozie: | — |
Silnik: | — |
Podsumowanie:
Godne polecenia auto z niewielkimi wadami od solidnej japońskiej firmy-wysoko ocenione w testach niemieckiego tuv,dla ludzi o sprecyzowanych potrzebach
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Rozkręca się w miarę przejechanych kilometrów-osiągi po 30 tyś są zupełnie inne niż zaraz po wyjeżdzie z salonu albo podczas testów w gazetach,np. elastyczność teraz na 4 biegu (60km/h-100km/h) około 8 sekund! Poza tym dobrze reaguje na paliwo 98. Skrzynia z krótszymi przełożeniami niż wersja poprzednia,precyzyjna.Spalanie na poziomie 5.3l,bardzo zależy od stylu jazdy
-
Zawieszenie:
Pewne,stabilne na zakrętach,średnio twarde,niezbyt głośne,dosyć precyzyjny układ kierowniczy
-
Wnętrze:
Kokpit jak nie w miejskim aucie-wzorowany nieco na desce z modelu kizashi,elementy niezle spasowane,plastiki-jak w aucie za 45 tyś,wygodne fotele (wysoko zawieszone,co ma znaczenie na dłuższych trasach),miejsca wystarczająco (kosztem bagażnika),niezłe audio,hałas podczas jazdy-średnia w tej klasie
-
Komfort jazdy:
Duża pewność i radość z jazdy! Pasażerowie chwalą korzystnie-wysoko umieszczone siedziska foteli,spory hałas powyżej 130km/h,ale w mieście...
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 6.5l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 5.7l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 5.2l/100km |
Zalety i Wady
- ekonomiczność
- radość z jazdy
- niezawodność
- dobry serwis
- stylistyka
- brak pełnej regulacji kierownicy