Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Auto ok, ale podejście centrali Toyoty żenujące. Przy sprzedaży obiecanki cacanki a potem : martw się człowieku sam. W środku bezużyteczny "telewizor" 8 cali, w którym ewentualnie mogę zobaczyć statystykę spalania. Nadal brak oprogramowania AppleCarPlay/Android Auto!
Podsumowanie: Auto bardzo przyjemne na trasie i na stacji benzynowej. Mimo, że 15 letni diesel nie zdarzyło mi się, żeby nie odpalił za pierwszym razem. Jedyny mankament to skrzynia biegów, która raz odmówiła posłuszeństwa i jej naprawa była dość kosztowna.
Podsumowanie: Jestem bardzo zadowolony z tego auta. Niestety już trochę mocno koroduje i trzeba się będzie pożegnać.
Podsumowanie: bardzo dobrze
Podsumowanie: Patrząc na model i egz. który użytkuję nie powinien dzierżyć pozycji nr 1 bezawaryjności.
Podsumowanie: Polecam
Podsumowanie: Mój pierwszy samochód, poza tym, że stary i czasem się psuje nie chciałabym innego. Bardzo mało spala w gazie, dobra widoczność (która mi przeszkadza w alfie mito), na trasie bez problemu. Polecam :)
Podsumowanie: Swoją Corollę kupiłem przy stanie licznika 105 000km. W chwili sprzedaży miała 280 000km. Rocznie robiłem 30 000km. Samochód nigdy mnie nie zawiódł, zima nie zima zawsze byłem pewny że odpali, dowiezie nas w miejsce przeznaczenia i nie ważne czy trasa 50km czy 900km.... zawsze bez problemu dojechaliśmy. Wyposażenie mogłoby być bogatsze ale pamiętajmy że nie jest to klasa wyższa. Chcesz mieć lepsze wyposażenie musisz zapłacić więcej. Silnik 1.4 bardzo ekonomiczny i pancerny, pod warunkiem regularnego serwisu i wymiany oleju z filtrami. Dbajcie o to a nie będzie mieć problemów.
Podsumowanie: Samochód dobry i przyjemny do jazdy do 140000 km. Potem się po kolei psuje.
Podsumowanie: Wygląd zewnętrzny to rzecz gustu ale mi bardzo się podoba. Wewnątrz panuje klasyczna elegancja prawie wszystko jest na miejscu i obsługa jest bardzo intuicyjna (irytuje mnie tylko drobiazg, mianowicie brak automatycznego włączenia lampki pod osłoną przeciwsłoneczną. Np. w starym Golfie IV była). Mirror link w toyota touch to kpina. Silnik - spalanie mnie zadowala, przyśpieszenie jest ok. Jednak dla osób lubiących dynamiczną jazdę którzy jeździli autami z turbodoładowaniem jazda toyotą 1.6 będzie wielkim rozczarowaniem (Corolla fajnie się zbiera ale przy wysokich obrotach - co znacząco wpływa na spalanie). Bagażnik jest naprawdę spory i dobrze ustawny. Miejsca dla pasażerów z tyłu jest dużo, jak dla mnie wypada zdecydowanie lepiej niż auta z rodziny VAG, (bardzo niski tunel środkowy). Reasumując: jest to auto dla ustatkowanego kierowcy któremu nie zależy na dynamicznej jeździe ale spokojnym dotarciu z punktu A do B i niemartwieniem się o niespodziewaną awarię.
Znajdujesz się w dziale Toyota Corolla opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Toyota Corolla, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 8 generacji samochodów Toyota Corolla.
Średnia cena na podstawie 102 ofert:
94 070 złZakres cen: 76 900 – 107 100 zł
Średnia cena na podstawie 28 ofert:
59 757 złZakres cen: 48 000 – 78 900 zł
Średnia cena na podstawie 25 ofert:
30 028 złZakres cen: 22 500 – 38 800 zł
Toyota Corolla 1.5 VVT-i 125 KM vs Skoda Octavia 1.0 TSI e-Tec 110 KM. Porównanie kompaktowych limuzyn
Peugeot 308 SW 1.6 Hybrid 180 KM vs Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid 184 KM. Porównanie mocnych hybryd w kombi
Toyota Corolla 5d 1.8 Hybrid 122 KM vs Volkswagen Golf 5d 1.0 eTSI 110 KM. Porównanie kompaktów do 100 tys. złotych
Skoda Octavia Combi 1.0 TSI e-Tec vs Toyota Corolla TS Kombi 1.8 Hybrid. Porównanie kompaktowych samochodów rodzinnych
Ford Focus vs VW Golf vs Toyota Corolla. Co wybrać do 100 tys. zł?
Toyota Corolla Cross. Można już rezerwować! Ile kosztuje?
Ten nowy samochód sprzedaje się w Polsce co 11 minut. Duża popularność wersji hybrydowej
Toyota. Te modele sprzedają się najlepiej
Nowy samochód. Toyota liderem rynku w styczniu 2021. Jakie modele kupowali klienci?
Nowe radiowozy dla policji. Tym razem postawiono na napęd hybrydowy