Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Pomimo 222 km samochód raczej dla starszych Panów lubiących baaardzo spokojna jazdę.
Podsumowanie: Nie polecam. Auto mocno przereklamowane i chyba jedynie na reklamie opiera się jego wartość. RAV4 Hybrid w trasie pali dużo więcej niż podobne auto z silnikiem benzynowym, zatem już tutaj widać że slogan "STOP SMOG - GO HYBRID" jest delikatnie mówiąc mocno naciągany. Można zadać pytanie: czemu dopłacać do hybrydy, skoro potem (przy jeździe w trasie) i tak dopłacicie do jego eksploatacji? Auto jest dobre do ruchu miejskiego - tu widać zalety hybrydy. Ale kolejne pytanie: czy całkiem spory SUV to auto miejskie? Jeżdżę służbowo samochodem o podobnej mocy, ale w trasie pali mi ono ok. 6l/100km, a RAV4 Hybrid w trybie EKO z tempomatem przy prędkości 120-140km/h (droga ekspresowa/autostrada) sięga 9l/100km. Gdzie zatem ten zysk i cała ekologiczna otoczka??? Może to wynikać z faktu, że napęd hybrydowy (dodatkowy silnik elektryczny + baterie) swoje waży i kiedy w trasie głównie działa silnik benzynowy, to cały czas musi również pracować na wożenie niewykorzystywanej (albo wykorzystywanej minimalnie) hybrydy. Wnętrze wykonane z mocnym cięciem kosztów: słabe jakościowo przełączniki. Jedyna zaleta wnętrza to całkiem spory ekran i spora ilość schowków. Deska rozdzielcza jest średnia i mało czytelna - jak ktoś np. okularów do czytania to na bank nie odczyta wyświetlanych mała czcionką komunikatów. Ja przestawiłem zegary w tryb cyfrowy, bo wyświetlany na ekranie analogowy prędkościomierz jest mało czytelny. System rozpoznawania znaków działa beznadziejnie: odczytuje znaki z bocznych uliczek, a nie widzi znaków dla Twojego pasa ruchu. Dobrym przykładem jest jazda drogą ekspresowa lub autostradą, gdzie poprawnie zostanie odczytane ograniczenie prędkości dla zjazdów (kiedy dalej jedziemy trasą, a zjazdy są oddalone o kilkanaście metrów po prawej) a auto nie widzi kompletnie znaków stojących na naszym poboczu. Cięcie kosztów widać na każdym kroku: jaki sens mają dwa komplety kluczyków i jeden pilot do immobilizera? Za drugiego pilota w aucie za ponad 150tys. trzeba dopłacić. To jakiś ponury żart. Fatalna skrzynia biegów - bezstopniowa dzięki czemu zmiana biegów jest bardzo płynna, ale każde najmniejsze naciśnięcie pedału przyspieszenia powoduje wejście silnika niemal na maksymalne obroty o po chwili jakąkolwiek reakcję. Chcesz delikatnie przyśpieszyć a efekt jest taki że najpierw masz niemal wycie silnika a potem auto zaczyna przyspieszać. Bardzo to osłabia komfort jazdy. Ciekawe jest to że przełączenie w tryb sekwencyjny np. na trasie pokazuje że auto nie korzysta z 6 biegu, tylko przy prędkości 120km/h jedzie na "piątce". Zresztą wymuszenie zmiany biegu niczego specjalnie nie daje - no chyba że zejdziemy do pierwszego lub drugiego biegu. Wyższe biegi w sekwencji są chyba tylko "dla picu", bo nie czuje się żadnej różnicy. Obroty trzeba brać "na słuch", bo przecież hybryda nie ma obrotomierza.
Podsumowanie: To nie ta toyota też puszcza bubel za 167 tyś
Podsumowanie: Auto które pozwala cieszyć się jazdą.
Podsumowanie: Bardzo słaba jakość czarnego lakieru, 6 miesieczne auto wygląda jak by miało 10 lat
Podsumowanie: Cena z kosmosu ,jakość slaba ,wnętrze brzydkie .
Podsumowanie: e
Podsumowanie: Po Toyocie Verso 1,8 i spalaniu 8-9 l/100km, miłe zaskoczenie, że silnik 2,5 hybryda potrafi obniżyć koszty paliwa.. Komfort jazdy podniesiony. Ogólne wrażenia pozytywne.
Podsumowanie: Wygodny pojazd do jazdy w trasie. 5cio drzwiowa wersja zawiera dużo miejsca. Auto posiada pojemny bagażnik.
Podsumowanie: Może trochę drogi przy zakupie, ale koszty zwracają się szybko w czasie eksploatacji. Napęd hybrydowy synergiczny w połaczeniu z instalacją LPG sprawiaja, że można przejchać 100 km za około 18 zł (przy cenie do 2 zł za 1litr LPG). Przy wadze prawie 2 ton, osiąganej mocy 197KM i dynamice 8,1 s do 100km/h trudno znaleźć konkurenta. Do tego komfortowa jazda praktycznie we wszystkich warunkach i przy super działającej bezstopniowej skrzyni biegów e-CVT z możliwością zmiany trybów jazdy i symulacji przełożeń manualnych daje dużo frajdy z użytkowania. Może wnętrzy nie jest klasy premium, ale całość daje poczucie wygody i pewności bezproblemowej jazdy. Do tego wszystkiego dobry serwis i zupełnie bezawaryjna jazda na przestrzeni tych 61 000 km sprawiaja, że jeszcze z żadnego samochodu nie byłem tak zadowolony. Trudno będzie wybrać coś na przyszłość tym bardziej, że nowości raczej nie przebijają ekonomiką podróżowania i niezawodnością.
Znajdujesz się w dziale Toyota RAV 4 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Toyota RAV 4, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 5 generacji samochodów Toyota RAV 4.
Średnia cena na podstawie 12 ofert:
142 533 złZakres cen: 132 500 – 157 600 zł
Średnia cena na podstawie 61 ofert:
86 147 złZakres cen: 61 900 – 129 900 zł
Średnia cena na podstawie 46 ofert:
34 711 złZakres cen: 20 900 – 62 000 zł
Toyota RAV4 2.5 Hybrid DynamicForce 222KM AWD-i e-CVT hybryda. Czy to SUV także na autostradę i w teren?
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 222KM AWD-i e-CVT. Japońskie know-how na hybrydowego SUV-a segmentu klasy średniej
Toyota RAV4. Testujemy hybrydę z napędem 4x4 (video)
Honda CR-V i Toyota RAV-4: pojedynek klasyków – runda czwarta
Toyota RAV4 2.0 - wrażenia z jazdy