Volkswagen Golf VII (2012 - teraz) - opinia użytkownika Julian
2014-06-08, Julian
Marka: | Volkswagen |
---|---|
Model: | Golf |
Generacja: | VII (2012 - teraz) |
Rok produkcji: | 2013 |
Przebieg: | 2 tys. km |
Nadwozie: | Hatchback |
Silnik: | 1.2 TSI |
Podsumowanie:
miałem poprzednio hyundaia i30 ( wersja classic) ,nowy model 2012 i to co hyundai ma w każdej wersji ,w golfie jest tylko za dopłatą w wersji comfortline ! chodzi o kierownicę wielofunkcyjną ,ledowe światła dzienne , chlapacze i listwy progowe i niedostępne w golfie czujniki niezapiętych pasów na tylnych siedzeniach. to są drobiazgi ale one nie kosztują wiele . o wiele łatwiej było w hyundaiu osiągnąc zużycie paliwa z katalogu niż w golfie, bo w golfie to jest niemożliwe !!!
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
"katalogowe" zużycie paliwa niemożliwe do osiągnięcia w normalnych warunkach. każde wciśnięcie gazu skutkuje ogromnym skokiem zużycia paliwa. by nie przekroczyć 5l 100/km ( za miastem) trzeba delikatnie przyspieszać i nie przekraczać 80 km/h ,ale wtedy wyprzedzić was nawet maluch nie mówiac o cieżarówkach i każdy z nich będzie miał radochę :-)
-
Zawieszenie:
twarde, słychać najdrobniejsze wyboje
-
Wnętrze:
wysoka jakość wykonania ,ale siedziska tylnych siedzeń się nie składają są jak w półciężarówkach i hyundaiu ix35
-
Komfort jazdy:
dobry ale na autostradzie ,tyle że wtedy dużo pali :-)
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 8l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 7.2l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 6.5l/100km |
Zalety i Wady
- jakośc wykonania
- kłamliwe oszukańcze katalogowe zużycie paliwa
- brak fabrycznie chlapaczy i ochronnych listew progowych
- nie da się podnieść normalnie ramion wycieraczek, możliwe to jest tylko w trybie "serwisowym" gdy sa pionowo
- brak seryjnie ledowych świateł dziennych we wszystkich wersjach wyposażenia jak mają inne marki
- brak czujników zapięcia pasów na tylnych siedzeniach