Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Auto uniwersalne. Reprezentacyjne i dostojne, jednocześnie z dużym zapasem mocy
Podsumowanie: Generalizując Volvo S80 I generacji to bardzo dobry wybór jeżeli szuka się czegoś innego niż BMW, Merc czy koncern VAG. Te auta są wręcz stworzone do bicia niewyobrażalnej liczby km po drogach. Sam mam już dwie S80-tki (z czego jedna na części), i powiem szczerze te samochody są bardzo dobre, nie rozumiem tylko dlaczego ludzie boją się tej marki. Jedyną chyba najpoważniejszą wadą jest to że, zaczyna brakować specyficznych jak dla tego modelu części. Polecam każde Volvo bo w swoich rękach miałem już 7 egzemplarzy począwszy od S60 I, V50, V70 III, 850, V40 aż do obecnej S80. Silniki tylko R5 lub R6 najmniej awaryjne jeżeli poprzedni właściciel lub właściciele pilnowali serwisów olejowych, więc silniki benzynowe od 2.4 do 2.9, z 2.0 nie mam zdania (nie miałem okazji jeździć), silniki wysokoprężne tak jak w przypadku benzyny R5 i R6. Silniki ON R4 są ok ale raczej nie polecam tych z niepewnego źródła (ja się naciąłem w przypdku V50, motor zajechany do granic możliwości). Utrzymanie nie jest straszne jeżeli uda się kupić w miarę utrzymany samochód i nie trzeba od razu ładować w niego taczki pieniędzy, raczej bym odradził te tanie z niskimi przebiegami (po prostu są dziwnie podejżane). Za topowe wersje jak T5 czy T6 już trzeba wydać troszkę więcej ale za takiego pancernika jakim jest zwykłe wolnossące 2.4 przykładowo w DE można już kupić za niespełna 1200 euro i nie będzie to wcale trup. Dochodząc do wniosków jest to samochód tani w eksploatacji i niesamowicie wygodny, więc jeżeli doceni się walory jezdne to takie drobne wady jak skrzypiący środek lub wiek nie będą istotne, zwyczajnie będzie to przyjaciel na kilka lub kilkanaście lat.
Podsumowanie: Bd
Podsumowanie: Bardzo przyzwoity samochód nawet w dzisiejszych czasach. Komfort jazdy jest na wysokim poziomie, a silnik jest bardzo udaną jednostką, która do tej pory nie sprawia żadnych problemów.
Podsumowanie: Silnik ma moc od samego dołu, nie czuć turbo dziury dzięki biturbo, prawie 300 KM i 400 Nm robi swoje, daje frajdę z jazdy. Spalanie jak na te osiągi i masę auta na autostradzie przepisowo 9,5l/100km, jazda mieszana 60 miasto 40 % trasa 11,5l/100km. Skrzynia bardzo płynnie zmienia biegi, niewyczuwalnie. Świetne zawieszenie Four-C - regulowane, adaptacyjne. Zawieszenie cały czas analizuję stan drogi, szybkość, zakręty itp. Razem z systemem DSTC trudno samochód wyprowadzić z równowagi. Jak S80 to tylko T6 i Four-C Wnętrze bardzo luksusowe, ogromna przestrzeń z przodu i z tyłu, wygoda, więcej miejsca niż w Audi A6. Fotele rewelacyjne, plastiki miękkie. Skóra delikatna, trzeba o nią dbać.
Podsumowanie: Super auto
Podsumowanie: Bardzo trwałe i bezpieczne auto
Podsumowanie: Volvo s80 t6
Podsumowanie: po 14 latach eksploatacji kupiłem następcę s90 z 2018
Podsumowanie: Super wygodna limuzyna o sportowym charakterze szczególnie z aktywnym zawieszeniem za małe pieniądze. Lepsza od S80 II generacji
Znajdujesz się w dziale Volvo S80 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Volvo S80, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Volvo S80.